random_wannabe Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det er du ikke alene om, men jeg fikk svar. Men, som nevnt ovenfor så er jeg bare 12 år, og det var for lite, men det sto: Ja, du er nok litt for ung, men det var tøft gjort å prøve seg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har enda ikke fått mail! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nå begynner jeg å bli litt små-irritert her... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skulle gjærne vist litt mer her.. Nedre grense på alder. Kyndighet. Hva er vi spesifikt skal gjøre, Et eksempel hade vært greit. Hvilken oppfølging er det du kommer med. Når begyner man og hvilke rettigheter får vi. Omy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det er vel litt sent å søke nå? Det er vel på tide at de som har søkt får svar... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Vel, ikke glem hvor mange mennesker som bruker hw.no. Tipper at det er veldig mange folk som bruker hw-forumet til å skaffe seg e-mailer som de sender spam til. Kanskje det hendte noe sånt, og han sletta noen "feile" mailer han fikk? Ikke vet jeg, men jeg tror ikke de er uhøflige nok til ikke å svare med vilje. Mvh. -Lilleslem Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Uansett hva som er skjedd, så burde vi få litt info... Enten på mail eller her. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Merkelig at ikke trådstarter kommer med flere annonseringer om utviklinga her... Kanskje det ikke er noe å annonsere eller at vedkommende ikke har hatt tid ennå. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Hei igjen. Jeg må bare beklage at jeg ikke har fått ut fingern og svart i tråden tidligere. Men nå har jeg altså fått fylt de plassene som var ledige. Så til de som ikke har fått svar så kan det regnes som et nei. Jeg hadde tenkt å svare alle, men jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle få såpass mange søknader, samt at jeg ikke har hatt tid til å svare hver enkelt. Håper nå alle får det med seg her. Derimot så sparer jeg alle søknader som kom inn, i tilfelle det skulle bli åpning for flere personer i nærliggende fremtid. Til slutt, takk for bra respons, og beklager til de som desverre ikke fikk en plass. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fint å få svar Foresten: Hvor mange var det som fikk plass? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er ikke sikker, men var det ikke rundt 5 stykken? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Flott med svar Findus! Bedre sent enn aldri. Trist at jeg ikke fikk jobb, men jeg prøver igjen neste gang det blir behov for flere medarbeidere. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noe vits at denne er sticky nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå