random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Men jeg er i årskullet til 13-åringer... det telles som en 13-åring, hvertfall innen de fleste jobber. Men ansvarsbevist, der tror jeg ikke du vet helt om hva du prater om Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Du har ikke lov til å ta lønnet arbeid før måneden du fyller 13 år. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Seriøst? Fikk nettopp jobb jeg, det teltes siden jeg var i årskullet til alle 13-åringer sa de. Ikke i Hardware da Men da er det vel annerledes i det ene og det andre Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Reglene fra skattedirektoratet var iallefall slik da jeg var 13 år (snart 3 år siden). Men dette begynner å gå veldig off topic! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Reglene fra skattedirektoratet var iallefall slik da jeg var 13 år (snart 3 år siden). Men dette begynner å gå veldig off topic! Var sånn da jeg fikk jobb da jeg var 13 år (3 år siden det også). For hardere arbeid er det 16-års grense. Vil vel ikke kalle dette veldig off topic, det er jo arbeidsvilkår vi diskuterer. EDIT: Skiftet GROV gramatisk feil. Høyesterett kommer med dommen i morgen. Endret 21. mars 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Nope Endret 25. mars 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har ikke fått svar enda... Er ikke det litt rart? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har ikkje fått svar endå eg heller. Smått uprofesjonelt tykkjer eg. Sjølv om du kanskje ikkje får jobben, så er det vel vanlig å i det minste få eit svar tilbake om at stillinga er teken. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nå vet vi ikke om de har bestemt seg enda, så det er vel bare å smøre seg med tolmodighet. På film-delen av Bruktmarkedet fikk jeg svar at jeg ikke fikk jobben, og jeg håper da at de gjør det samme her. Alltid grei å vite når du skal slutte og håpe Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er det bare meg, eller sa han at de hadde plukekt ut noen allerede..? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er det bare meg, eller sa han at de hadde plukekt ut noen allerede..? Tror da ikke det..? I så fall burde vi ha fått mail om det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 anth har jo fått svar. Ja, og så? Vi burde få svar vi også... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 anth har jo fått svar. Ja, og så? Vi burde få svar vi også... Ja og så? Kom med en tilleggsopplysning. Jeg er ikke med i hardware.no. Påpekte at han har fått jobben...så de som fikk jobb ser ut til å ha fått svar tidlig og. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Det er plukket ut tre stykker så vidt jeg vet... Vi er i god gang med å registrere plater. Endret 10. april 2005 av anth Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 bare for å få sagt det; det er ikke vanlig praksis å gi svar til de som ikke får jobben i det vanlige arbeidsmarkedet. Noen bedrifter er kule nok til å sende deg et brev med "stillingen er besatt", men det er det langt fra alle som gjør. I dette tilfellet derimot foregår jo alt via internet, og det ville ikke vært et stort problme å sendt en mail til alle de som ikke har fått jobben. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 De vurderer nok å ta inn flere. Dette er et langtidsprosjekt... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det kommer nok en post i denne tråden når de føler at de har ansatt nok folk. Vil tro at det er lettere enn å sende mail til alle personene som uansett er medlem her på forumet. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Skulle gjerne gjort det, hører på musikk hele tiden, har god peiling etc, men har ikke tid til alt her i verden. Mye skole og prøver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå