random_wannabe Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ikke meg hvertfall... men er det noen spessiell grunn til at alderen min hindrer det? For hvis de bare gikk etter ferdigheter vil jeg tørre å si såpass at jeg er VELDIG kyndig på en datamaskin Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Er vel ikke om du er kyndig på en datamaskin å gjøre da. Tipper de driter i hvor flink du er til å bruke en datamaskin bare du greier å gjøre jobben godt De leter vel etter noen som de kan tenke seg er flinkte til å finne fram på nettet osv. Lenke til kommentar
magio Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 De leter vel etter noen som de kan tenke seg er flinkte til å finne fram på nettet osv. Da er jeg den rette mannen Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 tror ikke alder har så mye og si, er vel mest flaks dette går på egentlig. og være en av de heldige som blir plukket ut. når det blir så mange søkere skal det litt til og skille de fra hverandre. og ettersom dette er en jobb som ikke krever så mye kunnskap så blir det til at de bare må plukke noen på måfå. og da plukker de kanskje noen som de har kjennskap til før, som har vært medlem og aktiv en stund på forumet og som ikke skaper trøbbel. tipper de som er moderatorer også har en liten fordel. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Men du er nok litt for liten, ja. var det jeg fikk tilbake, og alder spiller nok litt rolle når man er 12 år.... men jeg skulle ønske jeg hvertfall fikk en sjanse da, for jeg klarer å finne fram på nettet lett osv. men men, nå har jeg hvertfall prøvd, og lykke til dere andre! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Men du er nok litt for liten, ja. var det jeg fikk tilbake, og alder spiller nok litt rolle når man er 12 år.... men jeg skulle ønske jeg hvertfall fikk en sjanse da, for jeg klarer å finne fram på nettet lett osv. men men, nå har jeg hvertfall prøvd, og lykke til dere andre! dessverre ja. En plass må vi sette en slags nedre grense, og den må nok være litt høyere en 12 år. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Var nødt til å slenge meg på i rekka og sende inn en søknad, ja. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Var nødt til å slenge meg på i rekka og sende inn en søknad, ja. Kommer til å gjøre det jeg og. Men hva burde denne søknaden inneholde? Og hva er den nedre aldersgrensen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hmm.. Har alle dei som skulle få svar hittil fått det, Findus? Og burde eg skrive ein litt utfyllande søknad istedet..? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Samme her Hvor mange blir det sånn ca? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Søkt jeg også Er det mange som har sendt mail? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er det mange som har sendt mail? Ja. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Er vell ca 35 som har søkt. Har tatt inn 2 personer, skal vell ta inn 2-3 til. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Når får de siste beskjed? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Det vil vi vel tidsnok få vite... Endret 13. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Er vell ca 35 som har søkt.Har tatt inn 2 personer, skal vell ta inn 2-3 til. visst du har problemer med å velge kan jeg tipse deg om en veldig arbeidslysten kanditat. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Er vell ca 35 som har søkt.Har tatt inn 2 personer, skal vell ta inn 2-3 til. visst du har problemer med å velge kan jeg tipse deg om en veldig arbeidslysten kanditat. Meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå