834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Den feilen som ble nevnt er en typisk melding man får hvis smtp-adressen er feil... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Si ifra når dere får svar da..Anth, skrev du mye? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei. Fire linjer med det aller mest nødvendige Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hadde vært fint visst hw.no kunne lagt ut en søknadsfrist, og når man evt kan forvente og få svar. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kunne tenkt meg jobben så sinnsykt. Bare syssle med ting man faktisk bryr seg om i sin egen stue. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Samme her, synes slike jobber er artige å drive på med og. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Det er ingen søknadsfrist Og svar kommer så snart jeg får tid til å gå gjennom alle svar, det kom litt flere enn jeg hadde forventet faktisk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er ingen søknadsfrist Og svar kommer så snart jeg får tid til å gå gjennom alle svar, det kom litt flere enn jeg hadde forventet faktisk. Hvilket svar er du ute etter? jeg skrev kanskje for lite, skal jeg skrive noe litt mer utfyllende? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Er vel ute etter svaret på forespørselen om nye medarbeidere Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det var visst en del mailer han fikk, det tar nok litt tid å se gjennom alle Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Nei vi ser ikke etter noen med doktorgrad eller lignende. Hvor mange personer det er snakk om er jeg ikke helt sikker på enda, det må tenkes litt over, slik at man får et fornuftig antall. Det har ikke mye for seg å skrive ekstra utfyllende, få med relevant informasjon er det som er viktigst. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Er det planer om å ta med anmeldelser? Altså, tenker da på hva pressen skriver om det aktuelle albumet, terningkast (o.l.). Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er vel ikke noe minimumsalder på dette? selv er jeg bare 12 år, men med stor kunnskap på data Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Er det planer om å ta med anmeldelser? Det man gjør er å legge inn produktene i databasen vår.Informasjon som: Artist, navn på album, spilletid, språk, sjanger, sporliste, media (cd/lp) osv. Det er ikke snakk om anmeldelser, bare faktainformasjon om produktene. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hehe, bra svart Nisje Olm Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hmm.. kom til å tenke på linker til anmeldelser, det finnes jo for hardware på prisguiden, men skal man linke til anmeldelser så bør man ha litt peil. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Plateanmeldelser vil være temmelig lite relevant hvis det er et band du liker fra før av, og bare skal sjekke prisen. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Til de av dere som ikke har fått svar fra meg på søknad vil få svar senere. Jeg har tatt inn noen personer og kan ikke ta inn så mange på samme tid da jeg må følge opp hver enkelt person i starten. Det vil si at det kommer til å bli tatt inn litt flere, men det må jeg vente med. Så da er dere klar over hvorfor det ikke kommer svar umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå