Ni kon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ser det skomaker Jeg er dog usikker på en slik tjeneste. Spørs om det er ikke å bite over for mye og at den ikke vil dekke grunntanken. Hvilke webshops av cd og dvd vil betale for å ligge her? Finnes det mange norske webshops? etc Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, du har jo et poeng i det du sier. Det er jo viktig at du får med webshops både fra innland og utland slik at det blir mest mulig reelt. Om man kun har en eller to webshops blir det jo ikke så veldig bra, men jeg vet ikke hvor mange webshops som skal være med. Men om det blir få og kun norske blir det jo "håpløst". Så jeg skjønner poenget ditt. Men jeg er veldig for å prøve å få gjennom en slik tjeneste. Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Oj, fikk dette i mail nå: Emne: Undeliverable Mail Unknown user: [email protected] Original message follows. osv. Får vel prøve med en annen mail jeg har. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 du sendte vel med hotmail?? da må du nesten regne med det send med en yahoo acc Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nei, men tror ikke vi bør være overasket. Det er jo kveld. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Skrev dere utfyllende eller bare..HEI er intressert jeg.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ikkje så veldig utfyllande akkurat. =| Skreiv berre at eg var interressert igrunn, og viste til tråden. Håpar ikkje vi trengde å skrive noko meir. Isåfall må eg sende ein ny. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Skrev 3 linjer jeg..At jeg kunne godt tenke meg det og hadde god tid å gjøre det på. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Ah.. God tid å gjere det på.. Den gløymde eg. =/ Lurer på kor mykje det hadde blitt om eg hadde brukt all forumtida på dette. ^^ /me would be teh millionaire. Endret 9. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 For oss er det vel så viktig å få et miljø rundt brukererfaringer på musikk og film som selve prisguide-delen i tjenesten. Når vi begynner å få tjenesten på plass vil vi sikkert legge til det som er relevant av butikker - også utenlandske. Når det gjelder 3000 kroners grensen er det såvidt jeg vet ikke slik at man aldri får utbetalt hvis man ikke har nådd grensen, hvis noen lurer på det. Hvis man slutter å arbeide i prisguiden vil vi foreta utbetaling uansett hvor stort beløp som er tjent opp. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Spørsmål til trådstarter: Snakker vi her om en mindre dement utgave av AMG (uten lydsnutter etc.) med oppdaterte linker til div. webshops som kan skaffe godsakene? Edit: Angående brukererfaringer så er det i høyeste grad snakk om ett tveegget sverd. Endret 9. mars 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvordan kan dere "kontrollere" at man virkelig har jobbet, for eksempel, en time? Et visst antall album/info som skal legges inn eller hva? Vel, det er jo ikke relevant hvor lenge man har jobbet. Dere får selvsagt betalt for jobben, betalingen foregår pr produkt man legger inn, og pr informasjon til produktet. My bad. Lest gjennom posten litt fort første gang. En ting jeg lurer på. Skal det være en seriøs søknad på linje med vanlige jobbsøknader som sendes inn? Jan-Erik: Litt vel mye å gjøre for èn person? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er jo ikke en jobb som krever universitetsutdannelse da.. Slipper nok å legge ved CVen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Trur det skal holde med tid og vilje. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvorfor ikke? Søknad sendt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 sendte en søknad jeg også, konkurransen blir nok stor men man må jo prøve. hadde vært ypperlig å tjene en slant ved siden av studiene. skrev ikke noe angående min bruker på forumet og slikt. regner med de ikke velger medarbeider etter antall postcounts f.eks. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sikkert ikke, men de kan jo se på _hva_ man har skrevet. Hvis du har skrevet mye lurt og i lengre tid vist på musikkforumet at du har litt peiling, så er jo det en bra referanse å vise til. Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 du sendte vel med hotmail??da må du nesten regne med det send med en yahoo acc Bruker portalen.no, men sendte en med broadpark mailen som jeg har nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå