KimNK Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 skal dere legg inn utenlanske webshops da? Hadde vore ein stoor fordel ihvertfall. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg for min del ser ikke helt behovet for å søke i Norske webshop for å finne CD eller DVD. Disse er klart dyrere enn Play og andre... Ser ikke helt meningen å handle på musikk på CD og DVD jeg da.... (men så er jeg muligens mindre intligent også da) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hmm, jeg gjør det Men det er jo slik at jeg gjerne kjøper en 4-5 cd-er når jeg bestiller fra internett og da går jo det over 200 kroners grensen. Men om man skal ha med utenlandske webshop burde man kunne hake av/for det. Slik at brukeren kan velge ihvertfall. @Satrucci_ Endret 9. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (men så er jeg muligens mindre intligent også da) :!: Kanskje det. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 åja, det er sant, Håvard Wathne er lilleslem...:!: men er det så mange som har sendt at du ikek svarer Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Høres vanvittig tungvindt ut å manuelt pønsje inn et og et album, for ikke å snakke om en og en sang i sporlista... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er det jobb og eg tjener et par slantar, så er det plenty for meg. Om det er kjedelig gjer meg ingenting... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mener det samme jeg og. Men det kan vel ikke gjøres på en så veldig annen måte. Det er vel ikke så tungvint heller da. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Spørsmålet mitt er om det i det hele tatt er behov for tjenesten? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, for all del. Mange som kan trenge en plass der de finner cd-en sin billigst, med informasjon om den og "brukererfaringer" på norsk. Er ikke alle som er så veldig flink med slikt å finne frem til billigste pris. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er det ikke derfor vi har et forum da, slik at man finner frem til den billigste løsningen? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mange flere enn forumbrukerne her som kjøper musikk Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 bare se på broren min.. kan ikke gå inn på rimi uten å komme ut med noen dvd'er :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 http://www.musicstack.com/ denne da? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, men det er vel bedre å ha en på norsk? Det er ihvertfall min mening. Om jeg var en bruker som ikke hadde noe peiling så ville jeg sjekket den norske tjenesten og blitt veiledet av den, fremfor å sjekke i et forum eller lete etter utenlandske tjenester. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er det ikke derfor vi har et forum da, slik at man finner frem til den billigste løsningen? Med den logikken hadde ikke prisguiden eksistert for datautstyr heller Dessuten er det jo som Zyklon sier, at det er mange andre enn forumbrukerne som bruker prisguiden, og kjøper musikk. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mange flere enn forumbrukerne her som kjøper musikk Ser det, men tror ikke de sitter å søker på prisguiden til hardware for å finne seg en CD eller DVD.... Er redd for at dette bare blir en elendig tjeneste da ikke PLAY og andre vil være med. Og for å være ærlig er det vel ikke flust av CD og DVD kjøpere her på forumet. De fleste har vel oppdaget MP3. Hvem skal denne Musikk Prisguiden rette seg mot? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Det er vel en god del som kjøper cd-er. Jeg selv kjøper kun cd-er, jeg laster ikke ned lengre. Den vil rette seg mot alle, men spesielt de som ikke er bruker av et forum. Som trenger hjelp for å finne gode priser og gode plasser å handle musikk på nett. For den vanlige bruker og ikke oss "forumnerder" Endret 9. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Muligens har du rett Skomaker. Ser du kjøper 4-5 Cd'er av gangen og da burde du visst at play sender de enkeltvis...... Og du har jo 2279 innlegg. Kanskje jeg som bare tenker på min måte Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har aldri brukt Play, så jeg har ikke noe erfaring fra de slik. Men om de gjør det er jo det supert. Jeg argumenterer bare for en slik tjeneste siden den kan bli nyttig. Jeg kjenner ihvertfall mange som kunne trengt en slik tjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå