phax Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 ditto. kan ikke de som fikk jobben legge en post her? er jo interessant og se hvem som "vant" Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ble ikke jobb i prisguiden på meg heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har ikke fått mail jeg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Har ikke fått mail jeg. Fikk kun svar halvparten i dag, og regner med at resten får svar i morgen, da det har tatt litt tid og gå gjennom listen Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 no offence, men skjønner ikke hvorfor mailinga tar så lang tid? det er jo bare og sende en mail til alle som ikke fikk jobben, og en mail til alle som fikk den.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 no offence, men skjønner ikke hvorfor mailinga tar så lang tid? det er jo bare og sende en mail til alle som ikke fikk jobben, og en mail til alle som fikk den.. Nå vet verken du eller jeg hvor mange som sendt inn en søknad da Ueland: Hvor mange fikk jobb i denne omgangen? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 no offence, men skjønner ikke hvorfor mailinga tar så lang tid? det er jo bare og sende en mail til alle som ikke fikk jobben, og en mail til alle som fikk den.. Regner med at hver søknad blir vurdert, og det kan jo ta ganske lang tid. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 De har jo plukket ut de som trengtes? Tror ikke de vurderer hver søknad da? Slik jeg forstod det, var det litt "førstemann til mølla"... Jeg får jo aldri med meg noe, så jeg var jo alt for sent ute Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 De har jo plukket ut de som trengtes? Tror ikke de vurderer hver søknad da? Slik jeg forstod det, var det litt "førstemann til mølla"... Jeg får jo aldri med meg noe, så jeg var jo alt for sent ute Samme her. Hadde vært interessant og kunne trengt pengene. Er vel ikke vits å sende e-post nå? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er vel ikke vits å sende e-post nå? Tviler på at det er noen vits, nei. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Fikk nylig mail om at de har ansatt alle de trenger. Det var synd, men jeg var jo litt sent ute. Neste gang, sett opp en søknadsfrist! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Betyr det at flybussen er gått for dem som ikke hat fått e-post? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Betyr det at flybussen er gått for dem som ikke hat fått e-post? De ahr tatt inn alle medarbeidere som de har behov for for øyeblikket. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er nesten en drømmejobb. Om det skulle være noen andre "jobb hjemmefra"-stillinger, så er jeg her. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er nesten en drømmejobb. Om det skulle være noen andre "jobb hjemmefra"-stillinger, så er jeg her. Jeg er også her. Skal prøve å henge litt mer på filmdelen nå - bare i tilfelle. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er nesten en drømmejobb. Om det skulle være noen andre "jobb hjemmefra"-stillinger, så er jeg her. Jeg er også her. Skal prøve å henge litt mer på filmdelen nå - bare i tilfelle. Send meg en PM da, hvis du ser noget Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Send meg en PM da, hvis du ser noget Næh! Jo færre som søker, jo bedre sjanse har jeg. Sender du, sender jeg ... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Vi to klarer nok å danke ut alle andre uansett Sender du, sender jeg.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har verken fått negativt eller positivt svar jeg. Men da ble det nok ingen ekstrajobb på meg denne gangen. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Søren... Var banna den uka det kom, kunne ikke komme inn på forumet frem til fredag og har ikke sett det før nå... Men fikk nettopp jobb i Dagbladet (Som avisbud..) Så jeg klager ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå