Gå til innhold

Vi søker medarbeidere, deltidsstilling.

Ueland

Anbefalte innlegg

Hardware.no fokuserer nå på å utvide prisguiden vår.

En av kategoriene vi nå skal få fart på er filmer. I denne anledning har vi behov for flere medarbeidere og rekruterer nå til dette. I utgangspunktet kan hvem som helst bli medarbeidere, det vi krever er at dere er pliktoppfyllende og greie å ha med å gjøre. Samt at dere har god kjennskap til internett og klarer å bruke det fornuftig, dette er viktig da alt gjøres gjennom et administrasjonspanel vi har over nett. I tilleg må dere klare å lete fram relevant informasjon for produktene på nettet.

Dere får selvsagt betalt for jobben, betalingen foregår pr produkt man legger inn, og pr informasjon til produktet.

Våre nåværende medarbeidere har gitt tilbakemeldinger at med de nåværende satsene så ligger de på rundt 100 NOK pr time ved effektiv jobbing. Dette mener vi er en svært bra betaling når man ser på arbeidsforholdene:

- Jobb når du selv vil

- Jobb hjemmefra

- Jobb "nesten" så mye du selv vil

- Du behøver ikke jobbe et fast antall timer eller noe så lenge du gjør jobben din bra, og faktisk legger inn en del produkter.

Man har altså svært god kontroll selv og man tilpasser arbeidsmengden slik det passer best. Man kan jobbe 20 timer et døgn og tjene ca 2000 NOK på en dag, eller man kan ta en ukes pause uten å måtte bekymre seg over arbeidstider, altså veldig fritt.

Man må dog ha tjent over 3000 før man får utbetalt, dette beløpet har blitt satt i samarbied med våre nåværende medarbeidere og skyldes at vi ikke kan drive og betale ut 500 kroner osv om noen plutselig trenger penger.

Er det noe mer dere skulle lure på kan det taes direkte med meg over mail [email protected], eller i tråden.

Ønsker du å bli medarbeider så send meg en mail på [email protected] så skal jeg komme tilbake til deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye informasjon er det planer om å legge inn per film? Eksempel? Hvor mange medarbeidere skal inn på prosjektet?

Dette kan jo bli en relativt gigantisk oppgave - hvordan er det planlagt å "ta fatt" på det?

Siterer også flodhest fra tilsvarene tråd på musikk-forumet;

Ah, okey. :) Så...hva skal til for å få denne jobben? Skal dere ha en søknad?

edit: Må man ha noe spesiell kunnskap om musikk [film]?

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Antallet personer får vi se litt an på, holder meg til å si noen til å begynne med :)

Vi har så smått planlagt å ta fatt på oppgaven ved å dele opp i generelle grupper som hver person har ansvar for etc, helt planlagt er det ikke enda.

Litt generell kunnskap om film er jo ikke dumt, men ikke et must. Greit at en person vet hva en DVD er for eksempel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er interessert, men vet om en bruker som hadde kanoneid alt som heter billig film på internett. Han er syk når det gjelder webshops, kuttede og ukuttede filmer, priser, sikkerhet og den generelle filmkunnskapen hans er på topp.

Scarface^

Lenke til kommentar

Avhengig av hvor mye informasjon som skal legges ut for vær DVD kan dette bli relativt godt betalt. (Hvis man da har en god kilde). Jeg har i 1 år nå arbeidet med et nettsted som nå har en av de største databasene for DVD film og "loggført" 1500 arbeids timer.

I løpet av denne tiden har jeg lagt til ~3300 DVD filmer, men mangler forsatt ~1500 før alle er inne. Så hvis min arbeids innsats her skulle vært prissatt til 100,- / time vil prisantydning på nettstedet være 150.000,- ++

Info lagt ut:

- Tittel

- Org. tittel

- Prod. år

- Prod. land

- Distributør

- Tilhørige kategorier (action, animert, etc. etc.)

- Release dato leie

- Release dato kjøp

- Skuespillere

- Regi

- Handlings tekst

- Lite og stort bilde av cover

- Trailer

Men siden dette skal være en salgsguide skal det muligens legegs inn noe flere spesifikasjoner som lydspor, bildeformat etc. etc.

Endret av gareriks
Lenke til kommentar

Tror en 13-åring med de rette kunnskapene kunne gjort jobben like bra som en 18-åring, så jeg antar at det er sånn nogenlunde fritt frem. Har sendt søknad selv :yes:

(Sa nettopp opp min Norpost-jobb, så en deltidsjobb er veldig ønsket her nå :p)

Lenke til kommentar
Da har jeg tatt og unstickiet den siden jeg nå har fått inn en god del eposter allerde, jeg vil ta kontakt med alle som har sendt e-post hittilnetter tur, så ikke hopp i taket hvis du ikke får svar med en gang. :)

Har allerde fått mer enn nok av folk nå, og vi kommer ikke til å ta inn flere i film-delen enda. De som allerede har sendt mail vil få svar i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar

Jeg lurte, som tydeligvis fler her gjør, om toget har gått. Fikk ikke vite om dette før i dag, men har veldig lyst å prøve meg.

Ville du drept meg om jeg skulle ved en "feiltakelse" sende deg en email med litt personalia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...