Snorre Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Kanskje en stor bump, men denne tråden var den eneste om anagrammer, og jeg tenker at det er like greit å bumpe denne som å lage en ny. Derfor denne litt på grensen bumpen. Uansett. Har funnet et par gode anagrammer til navnet mitt Snorre Magnus Davøen. Er utrolig hvor mye bra man kan få. mannevond vag russer gudenavn varm sensor gudenavn sven amorøs avrunde vrangen moss mannevond røve gauss medansvar svenn guro nødverge varsom anus grovsmed vanner anus dragon ensnares ovum dragon means nervous enduro Normans vegas gnomes overran Sudan grandma nervous nose guard norseman ovens gunman NRA overdoses gunman overdoses RNA amor avguder nonsens Dette er et par av de beste jeg fant. Noen av dem er ø-en regnet som en o, men det bryr hvertfall ikke jeg meg om. Min peronlige favoritt var jo såklart mannevond russer. Hihi. Endret 15. mars 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Torgeir Regi Tor Rir Toge Gror i Te Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Bedekk ivrige sjømil løsbikkje medgir vei djevlige møkkesibir berik kjødelig svime Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Navnet mitt ble blandt annet: svineri syrer uhemma samme sherry urinvei samme svineri uhyrer rasisme uhyrer vimen nasisme uhyre vimrer rasisme emu hiv nyrer anviser hyser mumier hammere siv urinsyre hamres myser urinvei havmus meieri syrner hei summerer vinsyra hemma urinsyrer vies minus myr vareheiser Men den aller beste: "Imam svin er syrehuer" :D Endret 15. mars 2006 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Axl Rose - Oral Sex (er sikkert derfor han kaller seg Axl Rose). EDIT: Noen flere: Nordre kilt-by - Borken drit ly Flight of Icarus - a girlish offcut Endret 15. mars 2006 av superseven Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Kåting i Marsmusene smartingen må si uke smartingen i kumåse mates nå i en irsk mug Ikke veldig fantastisk men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå