CrazyD Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Du må kanskje opprette ett raid array for å finne disken Noen HK krever det, og siden du sier det kommer opp noe angående raid set, kan det være det som er problemet. Så selv om du ikke skal kjøre raid kan du prøve å opprette ett raid0 array og se om disken popper opp i bios da. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Da får jeg vel nesten prøve det da vett.. Sukk Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Og vi kan si at opprasjonen var en brakende suksess! Gikk ikke å opprette et RAID0 set, da det bare var en disk, og du trenger tydligvis 2 Men jeg kunne opprette en JBOD set, hva nå enn det er fornoe, og da fant partition magic den med engang *Glad nå* Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Og vi kan si at opprasjonen var en brakende suksess! Gikk ikke å opprette et RAID0 set, da det bare var en disk, og du trenger tydligvis 2 Men jeg kunne opprette en JBOD set, hva nå enn det er fornoe, og da fant partition magic den med engang *Glad nå* Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Nforce3 250 og utover (pluss en nyere utgave av Nforce2) har S-ATA kontrollere integrert i SB. Det skal derfor ikke være behov for verken Raid eller drivere. Edit: JBOD = Just a Bunch Of Drives, raid oppsett der man kan kombinere S-ATA og P-ATA Endret 25. april 2005 av SilverCRX Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Du sier det samme som mange før har sagt, men alikevel så fant ikke windows den før jeg opprettet et JBOD set med BARE den disken... Gudane veit hva som er gæli eller om det er noe gæli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå