tomahg Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva må egentlig til for å bli oppført i webshopguiden, med mulighet for å få kommentarer fra kunder? Jeg driver en liten nettbutikk, som ikke er oppført i webshopguiden her på hardware.no. Jeg har sendt to eposter (til [email protected] og [email protected]) med ønske om å bli med i oversikten - og ikke fått svar på noen av dem. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Gjør litt reklame her da. Hva er adressen ? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Gjør litt reklame her da.Hva er adressen ? Det er ikke lovlig med reklame i forumet, så det er absolutt ikke riktig fremgangsmåte. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 reklamere er ikke lovt nei, men er da vitterlig lovt å fortelle adressen.. en form for reklame.. men en godkjent form Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Adressen er www.hardwareshop.no For å unngå å bli beskyldt for reklame, unnlater jeg å komme med ytterligere informasjon/kommentarer Lenke til kommentar
RBW Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hva må egentlig til for å bli oppført i webshopguiden, med mulighet for å få kommentarer fra kunder? Jeg driver en liten nettbutikk, som ikke er oppført i webshopguiden her på hardware.no. Jeg har sendt to eposter (til [email protected] og [email protected]) med ønske om å bli med i oversikten - og ikke fått svar på noen av dem. Hei! Send en e-post til [email protected], så ordner nok alt seg. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hm, lignet fælt på komplett.no sin layout. De produktene som ikke har bilde har komplett sin logo I tillegg er det samme produktene som de har, men til en litt høyere pris slik jeg kan se det. Og til slutt merket jeg at de har akkurat lik lagerbeholdning som Komplett... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er vel ikke til å legge skjul på at det er Norek som er hovedleverandør her. Men så lenge du får gode nok priser derfra, så ønsker jeg deg lykke til. Store varer som CPU, harddisk og skjermkort er det vel vanskelig å ha en god pris på, og samtidig tjene noe selv på det. Jeg anbefaler deg heller å legge fokus på tilleggsutstyr. Det er mye Komplett tar seg kraftig betalt for, som du enkelt kan ha gode tilbud på. Det finner du vel ut av selv når du sjekker dine kostpriser. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ett lite tips til trådstarter: den layouten var FÆL. Den gule fargen SKRERK i øynene, og det var absolutt helt forferdelig å se på. Jeg får absolutt ikke lyst til å handle fra den siden. Få bort det gule! Gult er IKKE kult! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 men det er jo snart påske da.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Playmofetish: Så vidt jeg vet har Komplett eget lager, så da må nesten denne webshoppen ta varene sine fra Komplett sitt lager? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Komplett har samme lager som Norek (samme konsern, to forskjellige firmaer), 7500 kvadratmeter i Sandefjord. Trådstarters nettbutikker viser lagerstatus hos Norek, ja. Butikkens fraktpriser må derfor regnes med i prisene, noe som gir Komplett en stor fordel i forhold til alle mindre nettbutikker. Det er samme lager som Komplett, ja, men her er det Norek som er leverandøren, så Komplett bør egentlig ikke blandes inn i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Okey, men da er jeg med Visste bare ikke at de hadde samme lager. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Gulfargen var nok litt skarp, så ton den gjerne litt ned, huske jeg ikke feil fra min tid på skolebenken , så sørg for at fokus komme på produkter ikke siden som helhet. Og ser du satser mye på norek, helt greit det, men du bør kontakte flere leverandører, samt på endel produkter er itbutikken.no, en god del varer er meget rimlige der, ringer du netshop og får forhandlerstatus der så er ikke kombinasjonen norek/netshop/itbutikken/databutikken de verste. Samt det er en del fine grossister i Danmark Dere også bør kontakte. Ellers hyggelig med nye ildsjeler. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Gulfargen var nok litt skarp, så ton den gjerne litt ned, huske jeg ikke feil fra min tid på skolebenken , så sørg for at fokus komme på produkter ikke siden som helhet. Og ser du satser mye på norek, helt greit det, men du bør kontakte flere leverandører, samt på endel produkter er itbutikken.no, en god del varer er meget rimlige der, ringer du netshop og får forhandlerstatus der så er ikke kombinasjonen norek/netshop/itbutikken/databutikken de verste. Samt det er en del fine grossister i Danmark Dere også bør kontakte. Ellers hyggelig med nye ildsjeler. Mange takk for gode tips Lenke til kommentar
meeg Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Den gulfargen var "stram" ja. Sitter å myser merker jeg når jeg ser på siden. Husk at du betaler pr. klikk for å være med i prisguiden. https://prisguiden.no/omoss.php Edit: Webshopguiden og prisguiden er to forskjellige ting ja..... Endret 10. mars 2005 av meeg Lenke til kommentar
Flexmaster Tech Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg tror jeg slår på stortromma og bestiller en musmatte til 11 kr (kosta 20 hos komplett) og får den gratis levert på TG sammen med påskesnop :!: Høres ut som en bra deal Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Den gulfargen var "stram" ja. Sitter å myser merker jeg når jeg ser på siden. Etter en del reaksjoner på gulfargen, er denne nå fjernet. Andre synspunkter og konstruktiv kritikk mottas med takk Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Fremdeles en temmelig slitsom side, synes jeg. Bildene er for store, og disse "stjernesmellene" som hver pris står inni burde også vært fjernet. I det hele tatt en side med potensiale, men som bør "lukes" for litt unødvendig dilldall. EDIT: Hadde vært fint med mulighet for å ordne produktnavn i en underkategori alfabetisk, ordne priser i stigende eller synkende rekkefølge, etc. Endret 12. mars 2005 av Aetius Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Offtipic men ser dere har en merkelig måte å tolke Angrefrist loven på.. Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd). Selger følger innenfor norske grenser reglene i angrefristloven for returer med rett til pengene tilbake. Varene må returneres selger innen 14 dager fra forsendelsesdato. For varer hvor forsegling eller emballasje er brutt, gis det ingen returrett med mindre dette er skriftlig avtalt med selger på forhånd. I slike tilfeller kan kjøper ikke regne med å få tilbakebetalt hele beløpet. Normalt vil inntill 75% av nypris refunderes for å dekke utgifter ved verdiforringelse. På programvare gis det ingen returrett. Ved korrekt gjennomført retur (iht. angrefristloven) tilbakebetales varenes fulle pris.Reklamasjonsrett gjelder etter kjøpslovens bestemmelser. innen 14 dager fra forsendelsesdato Det skal vel være fra du mottar varen..(ligger den 13 dager på postkontoret før du henter den + 1 dag i frakt så her du ikke angrerett) På programvare gis det ingen returrett Det kan dere sef. ikke motsie dere..Det er angrerett på ALT(med unntak av varer under en viss pris),men er forseglingen brutt så kan dere si at angreretten faller bort. For varer hvor forsegling eller emballasje er brutt.... Hva menes her med embalasje....forseglet embalasje?? Eska til HKet er åpna? Endret 12. mars 2005 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå