Gå til innhold

Webshopguiden - for hvem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva må egentlig til for å bli oppført i webshopguiden, med mulighet for å få kommentarer fra kunder?

 

Jeg driver en liten nettbutikk, som ikke er oppført i webshopguiden her på hardware.no.

 

Jeg har sendt to eposter (til [email protected] og [email protected]) med ønske om å bli med i oversikten - og ikke fått svar på noen av dem.

 

 

:cry:

Hei!

 

Send en e-post til [email protected], så ordner nok alt seg.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke til å legge skjul på at det er Norek som er hovedleverandør her. ;)

Men så lenge du får gode nok priser derfra, så ønsker jeg deg lykke til.

 

Store varer som CPU, harddisk og skjermkort er det vel vanskelig å ha en god pris på, og samtidig tjene noe selv på det. Jeg anbefaler deg heller å legge fokus på tilleggsutstyr. Det er mye Komplett tar seg kraftig betalt for, som du enkelt kan ha gode tilbud på. Det finner du vel ut av selv når du sjekker dine kostpriser.

Lenke til kommentar

Ett lite tips til trådstarter: den layouten var FÆL. Den gule fargen SKRERK i øynene, og det var absolutt helt forferdelig å se på. Jeg får absolutt ikke lyst til å handle fra den siden. Få bort det gule! Gult er IKKE kult!

Lenke til kommentar

Komplett har samme lager som Norek (samme konsern, to forskjellige firmaer), 7500 kvadratmeter i Sandefjord. Trådstarters nettbutikker viser lagerstatus hos Norek, ja. Butikkens fraktpriser må derfor regnes med i prisene, noe som gir Komplett en stor fordel i forhold til alle mindre nettbutikker.

 

Det er samme lager som Komplett, ja, men her er det Norek som er leverandøren, så Komplett bør egentlig ikke blandes inn i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Gulfargen var nok litt skarp, så ton den gjerne litt ned, huske jeg ikke feil fra min tid på skolebenken , så sørg for at fokus komme på produkter ikke siden som helhet.

 

Og ser du satser mye på norek, helt greit det, men du bør kontakte flere leverandører, samt på endel produkter er itbutikken.no, en god del varer er meget rimlige der, ringer du netshop og får forhandlerstatus der så er ikke kombinasjonen norek/netshop/itbutikken/databutikken de verste. Samt det er en del fine grossister i Danmark Dere også bør kontakte.

 

Ellers hyggelig med nye ildsjeler.

Lenke til kommentar
Gulfargen var nok litt skarp, så ton den gjerne litt ned, huske jeg ikke feil fra min tid på skolebenken , så sørg for at fokus komme på produkter ikke siden som helhet.

 

Og ser du satser mye på norek, helt greit det, men du bør kontakte flere leverandører, samt på endel produkter er itbutikken.no, en god del varer er meget rimlige der, ringer du netshop og får forhandlerstatus der så er ikke kombinasjonen norek/netshop/itbutikken/databutikken de verste. Samt det er en del fine grossister i Danmark Dere også bør kontakte.

 

Ellers hyggelig med nye ildsjeler.

Mange takk for gode tips :)

Lenke til kommentar

Fremdeles en temmelig slitsom side, synes jeg. Bildene er for store, og disse "stjernesmellene" som hver pris står inni burde også vært fjernet. I det hele tatt en side med potensiale, men som bør "lukes" for litt unødvendig dilldall.

 

EDIT: Hadde vært fint med mulighet for å ordne produktnavn i en underkategori alfabetisk, ordne priser i stigende eller synkende rekkefølge, etc.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Offtipic men ser dere har en merkelig måte å tolke Angrefrist loven på..

 

Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd).

 

Selger følger innenfor norske grenser reglene i angrefristloven for returer med rett til pengene tilbake. Varene må returneres selger innen 14 dager fra forsendelsesdato. For varer hvor forsegling eller emballasje er brutt, gis det ingen returrett med mindre dette er skriftlig avtalt med selger på forhånd. I slike tilfeller kan kjøper ikke regne med å få tilbakebetalt hele beløpet. Normalt vil inntill 75% av nypris refunderes for å dekke utgifter ved verdiforringelse. På programvare gis det ingen returrett. Ved korrekt gjennomført retur (iht. angrefristloven) tilbakebetales varenes fulle pris.Reklamasjonsrett gjelder etter kjøpslovens bestemmelser.

 

 

innen 14 dager fra forsendelsesdato

Det skal vel være fra du mottar varen..(ligger den 13 dager på postkontoret før du henter den + 1 dag i frakt så her du ikke angrerett)

 

På programvare gis det ingen returrett

Det kan dere sef. ikke motsie dere..Det er angrerett på ALT(med unntak av varer under en viss pris),men er forseglingen brutt så kan dere si at angreretten faller bort.

 

For varer hvor forsegling eller emballasje er brutt....

 

Hva menes her med embalasje....forseglet embalasje??

Eska til HKet er åpna?

Endret av taz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...