fxwz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Litt rar tittel men, på bildene mine så hadde jeg tenkt å liksom ha en slik en i hjørnet: ©2005 Tøbbi Er det slik det skal ståa, eller er det en annen rekkefølge? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det er vel rett slik som du skreiv no. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis det er slik at det er en venn av meg som har tatt bildet med mitt cam, bør jeg da bare skrive hans navn, eller mitt og hans, eller noe annet? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Plaget av brudd på copyright-loven? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Plaget av brudd på copyright-loven? Nei, synes bare det er greit å det på jeg! Ser litt bra ut! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har du tatt bildet selv har du kopirett på det uansett. Du trenger ikke noe tekst som sier det. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Men det er bare kult å ha copyright på, synes jeg da! Mer hvorfor bilde størrelsene på bilde kraftig redusert etter at jeg går innpå paint å liker in: ©2005 Tøbbi? Ett bilde på 1958kb ble til 612kb. Hvorfor? EdIT: Bruker Word for å skrive, så bruker jeg paint for å sette det på bildet! Er det slik kvaliteten blir redusert også? Hører kanskje hjemme i fotodelen disse spørsmåla da! Endret 9. mars 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvordan skriver du inn Trademark og Copyright foresten???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ™= Alt+0153 Jeg karte ikke å lage det tegnet jeg... Må trykkes i en spesiell rekkefølge? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noen venner av meg, har faktisk vært plaget av copyright-brudd. Men er ikke dine bilder automatisk beskyttet? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ™= Alt+0153 Jeg karte ikke å lage det tegnet jeg... Må trykkes i en spesiell rekkefølge? Hold Alt inne mens du trykker på tallene. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ™= Alt+0153 Jeg karte ikke å lage det tegnet jeg... Må trykkes i en spesiell rekkefølge? Hold Alt inne mens du trykker på tallene. På numpad'en. Når du slipper "alt", så kommer tegnet Lenke til kommentar
viranth Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er det lov å skrive slikt på ting om man ikke har søkt om det da? Trodde man måtte gjennom en viss prosess for å ha lov til å ta copyright/trademark på ymse ting... Så om man ikke har gjort det betyr det ingen ting. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er det lov å skrive slikt på ting om man ikke har søkt om det da? Trodde man måtte gjennom en viss prosess for å ha lov til å ta copyright/trademark på ymse ting... Så om man ikke har gjort det betyr det ingen ting. Alt du har skapt går under åndsverkloven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Klarte ikke lage det merke jeg, fikk bare dette: ‡ Men det er jo ikke så viktig da... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jammen, så bare kopier tegnet han lagde da! - 20©05 ZyreX™ Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jammen, så bare kopier tegnet han lagde da! - 20©05 ZyreX™ Så det skal egentli stå: - 20©05 Tøbbi™ Mener du da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå