Øystein.F. Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det neste Batman-spillet Batman Begins, basert på filmen med same namn, lovar å spre om seg med frykt. Vi har fått eit eksklusivt intervju med sjefprodusenten. Les artikkelen her Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 såg veldig ut som dei brukte unreal motoren her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 flott at gamer.no kjem med eksklusive intervju om komande spel. personleg så har eg ikkje så veldig stor tru på at dette vert eit topp spel, men forhåpentlegvis så kan det overraske. filmen derimot er eg meir spent på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Film--> spill prosjekt har en tendens til å floppe, men kansje vi blir overraska for en gangs skyld Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Battle For Middle Earth ble jo kjempesuksess men er enig at det var sånn før at filmspill ikke var noe tess. Til og med The Punisher var jo ganske morro å spille. Så det finnes unntak å kanskje dette blir det . Får inderlig håpe det ikke er Unreal motor. Lenke til kommentar
Francis Castiglione Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Gleder meg til å sparke liv-skiten ut av folk som Batman! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg