anli Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Jeg har en pc med win2000 som har et problem! Jeg logger meg inn på Novell serveren og det går fint. Men når jeg skal gå på Min datamaskin og/eller Utforsker henger maskinen seg opp og jeg trykker ctrl-alt-del og avslutter oppgaven som har fått heng. Dette skjer hver gang! hva er dette? har det noe med explorer.exe å gjøre? for internett henger også hvis jeg går på microsoft update siden. Please hjelp meg med dette! Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Quote: On 2001-11-19 15:06, anli skrev:Jeg har en pc med win2000 som har et problem! Jeg logger meg inn på Novell serveren og det går fint. Men når jeg skal gå på Min datamaskin og/eller Utforsker henger maskinen seg opp og jeg trykker ctrl-alt-del og avslutter oppgaven som har fått heng. Dette skjer hver gang! hva er dette? har det noe med explorer.exe å gjøre? for internett henger også hvis jeg går på microsoft update siden.Please hjelp meg med dette! Service pack 2? Lenke til kommentar
anli Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 Jeg har Win2000 service pack 2 ja. Er det noe spesielt med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå