embark Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Egodog (onkelen min har jobba med dem i LA, veldig kul musikk...) Feeder Filter (kan være litt mer mainstream enn jeg tror, men det virker ikke som det er så veldig mange som har hørt om dette bandet...) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Berserker. Tror det var det de het..? Svinaktig sprø musikk, alt er bare....bråk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Lytter til ny"handlet" Blonde ReadHead. Må nok en tur til Record World i Sandnes tror jeg... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hva med: Anal Blast Anal Cunt The Final Cuntdown The Berzerker The Berzerker Necrodeath Necromancia Necromantia Necrophacus Necrophagia Necrophagist Necrophobic Napalm Death ? Nei... det kan umulig være noe annet enn mainstream... Men hva med Nero XIII, da? Complex Impulse? T3CHNOPHOB1A? Nah, de må vel være mainstream de og... Nei, nå vet jeg det: Homesick Abortion!! !! Hvis Homesick Abortion er mainstream, er det ikke noe som ikke er det! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Silencer - fantastisk suicidal black metal, med en høytskrikende vokal som får hårene på ryggen til å reise seg. Kampfar - True (lol) viking/pagan black metal. Meget bra. Emperor - Ok, Anthems to the Welkin at Dusk er litt mainstream innen black metal, men de er langt ifra et mainstream band for det. Bare hør Prometheus. Old Mans Child - Obligatorisk for alle som liker Dimmu Borgir. Ram-Zet - Fantastisk et-eller-annet metal. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Silencer - fantastisk suicidal black metal, med en høytskrikende vokal som får hårene på ryggen til å reise seg. Kampfar - True (lol) viking/pagan black metal. Meget bra. Emperor - Ok, Anthems to the Welkin at Dusk er litt mainstream innen black metal, men de er langt ifra et mainstream band for det. Bare hør Prometheus. Old Mans Child - Obligatorisk for alle som liker Dimmu Borgir. Ram-Zet - Fantastisk et-eller-annet metal. Emperor, Old Man's Child og Dimmu Borgir er typisk mainstream ifølge definisjonen til trådstarter... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 NecrodeathNecromancia Necromantia Necrophacus Necrophagia Necrophagist Necrophobic OMGOMGOG!!! nEcr0! iS teh tr00! Tr00 norskveigan schvart Meta!L! FOrevvah!!!! lizzlM!!111 one oneonen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 "Necro" må være det fattigste ordet å ha med i et bandnavn. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Lytter til ny"handlet" Blonde ReadHead. Må nok en tur til Record World i Sandnes tror jeg... Misery Is A Butterfly? I så fall, den synes jeg er veldig bra. Ganske spesiel musikk, men utrolig bra. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 NecrodeathNecromancia Necromantia Necrophacus Necrophagia Necrophagist Necrophobic OMGOMGOG!!! nEcr0! iS teh tr00! Tr00 norskveigan schvart Meta!L! FOrevvah!!!! lizzlM!!111 one oneonen Det er alle Necrobanda jeg klarte å finne... Yay, jeg klarte å ramse opp noe som ikke er mainstream Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 CUT YOUR FLESH AND WORSHIP NEKRODAUDEN Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Jeg sa ikke at Dimmu Borgir ikke var mainstream. Old Man's Child er ikke mainstream. Grunn: De selger seg ikke i media, sånn som Dimmu. Du er ukjente. OSv... Emperor, ja, kanskje litt mainstream, de er jo ganske kjente. Men som jeg sa, Prometheus, (og Wrath of the Tyrant) er _ikke_ mainstream. Det blir bare dumt å si. Edit: Leif. Endret 10. mars 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Old Man's Child er ikke mainstream. Grunn: De selger seg ikke i media, sånn som Dimmu. Du er ukjente. OSv... Ifølge trådstarters definisjon er de det... De er ganske kjente, til tross for at de ikke er så kommersielle som Borgir... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vel, "ganske kjente" er jo veldig relativt. Kun en jeg kjenner har hørt om de... Dermed vil ikke jeg kalle dem kjente i det hele tatt, men det er nå min mening.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ephel Duath Lux Occulta Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Lux Occulta Hørte gjennom My Guardian Anger her om dagen, ble positivt overrasket Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ephel Duath Ja, kan minne litt om Opeth det bandet der, men virker ikke som de er særlig kjent. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Så de på Quarten i 2003. Var bra, syns jeg å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå