Purify Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mogwai og Me Without You har sære vokalister, men intrumentalt er det ikke veldig nyskapende. Tenker da spesielt på Me Without You. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Down Et av bandene til Phil Anselmo. Albumet Down II: A Bustle In Your Hedgerow MÅ sjekkes ut! Fantastisk album, definitivt en av mine all-time favoritter Sjekk ut samplene fra albumet @ amazon.com Endret 9. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Chimaira!!!!!! Black Label Society!!!! Trivium Lamb of God Shadows Fall As I Lay Dying Fear Factory The Haunted Dette er ekstremt fete band, som jeg synes dere hvertfall burde og sjekke ut Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Chimaira!!!!!!Black Label Society!!!! Trivium Lamb of God Shadows Fall As I Lay Dying Fear Factory The Haunted Dette er ekstremt fete band, som jeg synes dere hvertfall burde og sjekke ut Mesteparten av de er ihvertfall ikke langt ifra mainstream! Men Chimaira og Lamb of God er fett!' EDIT: De var visst ikke mainstream etter en definisjon som kom lengre nede her... Endret 9. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hva menes med langt fra mainstream? Jeg vet hva mainstream er, men allikevel... Ok, disse banda her synes i hvert fall jeg at ikke høres ut som alle andre, og de blander også litt av hvert: Children Of Bodom Imbalance Agathodaimon Apocalyptica Ulver Archon Safri Duo Ville dere kalle dette mainstream eller ikke? Edit: Smashing Pumpkins og Cradle Of Filth også... Endret 9. mars 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Children of Bodom er mainstream black metal da. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hvordan jeg definerer "ikke mainstream": Har bestemor hørt om det? Nei... Har mamma hørt om det? nei... Har fjortissøster hørt om det? Nei... Har mannen i gata med hatt hørt det? Nei... Har det vært på VG-lista? Nei... Er det techno? Nei... Edit: Har @groenn eller @TAAB hørt om det? Ja... Endret 9. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Safri DuoSmashing Pumpkins Dette er iallefall ganske mainstream. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg trodde denne var mainstream, men ingen har klart spørsmålet enda... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Children of Bodom er mainstream black metal da. Ja, jøss! Black Metal har Children Of Bodom aldri vært, og det kommer de nok heller aldri til å bli... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hvordan jeg definerer "ikke mainstream": Har bestemor hørt om det? Nei... Har mamma hørt om det? nei... Har fjortissøster hørt om det? Nei... Har mannen i gata med hatt hørt det? Nei... Har det vært på VG-lista? Nei... Er det techno? Nei... Omgomg§!!1 MeN hVis mer enn 10stk har hrt det! da er det untr00! commercials!! pizzz!!!1! 11 mainstream!!1 psioss tr00 forevvaah!!!! ARRGGHH!! Tr00 norskwegian blaCk mteal!!111 Endret 9. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ruin er ganske...sprøtt. Ruins? Mr Bungle Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ruin er ganske...sprøtt. Ruins? Mr Bungle Jess. Sjekka ut albumet. "Shoit" sier jeg bare Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Inner Galactic Fusion Experience, Weather Report, Planet X (navnet er sikkert kjent for de fleste DT-fans, men mainstream er det ikke), Dixie Dregs ... Jethro Tull, Fairport Convention, T-Rex o.l er vel ikke så kjent for generasjonen vår, dessverre. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Bortsett fra den ene monsterhiten til T-Rex da... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 T-Rex o.l er vel ikke så kjent for generasjonen vår, dessverre. Hva skjedde med Marc Bolan forresten? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mr Bungle Aah, ett av mine favorittband! Festlig, avansert og morsom musikk. Jeg fikk en (samtids)komponist til å høre på platene dems, og hun ble veldig imponert... hehe Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ruin er ganske...sprøtt. Ruins? Mr Bungle Jess. Sjekka ut albumet. "Shoit" sier jeg bare Ruins - Tzomborgha (album) Snakk om rapa karate greier. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Et bergensk band, Emmerhoff & the Melancholy Babies, som i hvert fall ikke mange jeg kjenner har hørt om, men som jeg mener er ganske bra. Hvorvidt noe er mainstream eller ikke er forsåvidt uinteressant for min del, så lenge man liker det.. Metallica er for eksempel mitt desiderte favorittband, og de må vel kunne kalles sell-out og mainstream så det holder? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 T-Rex o.l er vel ikke så kjent for generasjonen vår, dessverre. Hva skjedde med Marc Bolan forresten? Han døde så vidt jeg husker i en bilulykke i 1977, på vei hjem fra en nattklubb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå