kaaasen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Har spurt flere ganger på det offisielle WoW-forumet til Blizzard om dette, men det er ikke et svar å få derfra - derfor spør jeg dere; Er det mulig å ha flere WoW-abonnementer på samme VISA-kort? Jeg har nemlig 2 stk abb her, men jeg får kun brukt VISA-kortet på et av dem. Det kommer success og hele pakken da jeg legger inn informasjonen, men det er altså borte så fort jeg logger ut og inn igjen. Jeg ser ikke at det skulle være et problem å ha to abonnementer på ett kort, men det ser altså ikke ut til å fungere. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har registert to kontoer på samme kort (Skandiabanken Visa), og det ser ut til å fungere. Har ennå ikke spilt en måned, så kortet er ikke belastet ennå... Kontoene blir selvfølgelig brukt med to ulike cd-nøkler. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jada, det er to separate spill dette her. Jeg får bare fortsette å prøve, selv om jeg har prøvd _minst_ 5-6 ganger. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, men det er helt sikkert at det funker. Har selv gjort det, og jeg og en annen bruker akkurat samme kred.kort for å bille WoW. Så det er ingen tvil om at det funker. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det skal gå, vet 3 som har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå