Marcelo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Jeg trenger hjelp til å komme meg inn på biosen til min bærbare "Compaq Evo N150" datamaskin, men jeg har klart å glemme passordet Er det noe jeg kan gjøre for å komme meg inn på biosen?? trenger å stille på viften te min bærbare skjønner dere. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 På stasjonære kan man ihvertfall ta ut biosbatteriet og dermed reset'e bios. Vet dog ikke hvordan det går på en bærbar. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 jo jeg vett det går på stasjonere, men det er ikke så lett å åpne en bærbar pc og iallefall ikke når jeg ikke vett hvor ting er inni den, har ikke vert så mye borti hardware te bærbare pc`er. Lenke til kommentar
evo500 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 http://h200006.www2.hp.com/bc/docs/support..._238849-001.pdf her har du fremgangsmåten ... du har formodentlig også denne i papirformat hjemme sammen med bruksanvisningen også?? ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå