Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pocket Bike, Noen som har dette her?

Anbefalte innlegg

Har sett mer og mer på Pocket Bike nå, og syns det ser artigere og artigere ut. Meg og en kamerat, vurderer sterkt og kjøpe oss 2 slike. 49cc altså.

Så, spørsmålet er vel om noen her som har Pocket Bike, og er det så artigt som det ser ut til? Eller er det bare annstrengende å kjøre på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor ikke "monkey bike" samme str som den på bilde

Der kan du sette på 90, 110ccm motor :thumbup:

Hmmmm, tror ikke jeg hadde latt en 4 åring suse avgårde på noe slik, hehe. Han får nok vente litt.

BTW. Moppen er i hus, nå er det bare å vente til all denne pokkers snøen forsvinner :D

Men det er vel fare for at tassen får kjøre litt snøscooter i påska.

Lenke til kommentar
,13/03/2005 : 21:42] Men det er vel fare for at tassen får kjøre litt snøscooter i påska.

hvorfor er ikke faren min sånn som du... ?

*lete etter "far selges" annonser... :p *

Hehe, kan vel være pga. at jeg bestandig selv hadde lyst på fart og spenning da jeg var liten. Men fordi foreldrene min hadde dårlig råd og en crosser kostet flesk på den tiden, så ble det ikke noe av slikt.

Faren din er sikkert helt OK han, men har sikkert ikke de store følelsene for fart og spenning.

Første mopeden jeg kjørte var da jeg var 5 år, det var en kompis av broren min som hadde lånt en gammel Tempo Corvette som igjen broren min lot meg få kjøre. :thumbup:

Da jeg var 8 fikk jeg kjøre en trimma Tempo Panter av naboen. Han var 14 år. Men du kan tenke deg det ble rabalder, faren min satt nemlig i kjøkkenvinduet og fulgte med da tassen (meg) kom susende i 80 km/t uten hjelm forbi huset. Kan si det sånn, han var ikke imponert, hehe. :D

Men på en måte forstår jeg han, tror jeg også hadde blitt litt nervøs hvis jeg hadde sett min sønn kommen susende på det viset. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...