Bruun Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 LoL! Jeg skal bygge hus til sommeren. Skal jeg ikke lage en worklog av det da? Off topic, men JA Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) LoL! Jeg skal bygge hus til sommeren. Skal jeg ikke lage en worklog av det da? Be my guest? Endret 14. mars 2005 av Rune_ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 LoL! Jeg skal bygge hus til sommeren. Skal jeg ikke lage en worklog av det da? Ja, gjerne for meg. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Vil få noen vifter i posten i forhåpentligvis fredag slik at jeg får fixa ferdig hylla hvis jeg ikke drar på lan i helga. Stiftepistolstifter er ordnet og jeg har begynnt å tilpasse gardina og skal stifte den til hylla etter at jeg har fått ordnet med viftehull osv. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, nå venter jeg på 4 Vifter, 2 80mm og 2 120mm silent X vifter samt VANNKJØLING som jeg skal bruke til "kjøleskap" for å kunne kjøle ned Cola Bokser ^^ Det kan bli morro. Håper på å motta tingene på lørdag og hvis jeg gjør det så blir det uppdate ^^. Wish me luck. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Skal du ha peltier til colaboksene og? Tror ikke det hjelper så mye på colaen med vanlig vannkjøling, siden vanntemperaturen ikke kommer under rom-temperatur, og colaen utvikler jo ikke varme Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja, dette blir spennende gl hf Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 ^^ I morgen blir det forhåpentligvis til at jeg skjerer ut viftehull og hull til ledningene fra maskina. mer plysj og gardin skal pryde hyllen men må vente på vannkjølingen og viftene så jeg vet hvordan ting skal være. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 begynner å haste nå! Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Vel har ikke så dårlig tid Har i morgen og tirsdag, MEN hvis jeg ikke får det jeg skal ha fra PSdata og Vendur innen da så sliter jeg for da går halve konstruksjonen i vasken Men får nå krysse fingrene, Begge deler ble levert på posten på fredag. Skal prøve å få startet på rCube i morgen. Har bare i morgen og onsdag på å lage den så det kan hende jeg ikke har med noe rCube @ tg dessverre. Ble litt for dårlig tid på meg siden jeg jobber hver dag. Endret 20. mars 2005 av Rune_ Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Viftehull og ledningshull. Plysj og diverse styling som skal brukes. mer kommer i posten i morgen. Gleder meg til i morgen. Da henter jeg Vannkjøling og vifter på posten samt kathoder og høytalere @ digitalimpuls oslo. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 bilder av hele greia hadde vert fint ^^ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 LoL! Jeg skal bygge hus til sommeren. Skal jeg ikke lage en worklog av det da? ironi, men hva er så "usaklig" med denne workloggen da? Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 LoL! Jeg skal bygge hus til sommeren. Skal jeg ikke lage en worklog av det da? ironi, men hva er så "usaklig" med denne workloggen da? Han mener vel at det ikke har noe med CaseMod å gjøre. ? Menne det er en WorkLog som omhandler også dataelementer da jeg skal ha psu, vifter, cathoder osv i den og den er til maskina mi. Ikke vet jeg menne han er kanskje missunnelig? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Å! rosa! Hihi, dette blir bja Rune_! hvor har du kjøpt plysjen henn? Den var barsk! Stå på Rune_! Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Dette er utrolig uviktig. Jeg har fått pakken med vannkjøling, men IKKE viftene :S Faen skal jeg gjøre nå da? Woot. jeg får ikke lasta opp bilder til serveren min :S HMm, kanskje jeg er heldig at posten pakker ut nye pakker i ettermiddag for da får jeg viftene da, men hvis de ikke gjør det så er jeg faen meg ødelagt. Da må jeg stikke inn å kjøpe vifter på digitalimpuls i tilfelle. Endret 22. mars 2005 av Rune_ Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ohh no! just cant let this nice idea slip away! You must get som fans! høhøhø! :!: Dude.. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) ÅÅÅ så snille folk det er på postkontoret. De jobbet overtid for min del hehe ganske søt hun ene som jobber i kassa der Uansett, 16.55 ringte de fra posten og sa at pakken hadde kommet. Da var jeg 15 minutter unna. Posten stenger 17.00. Jeg kom 17.10 og en hyggelig dame kom ut å lukket opp for meg og ba meg komme inn personalinngangen. Hun plukket frem pakken og rakte den til meg før hun krevde litt penger. Uansett: Pakke nr 1: Pakke nr 2 samt kathoder fra Digital Impuls Oslo. Oi faen det har jeg glemt å ta bilde av Og sist men ikke minst. Hylla. Blits: Uten Blits: flere: NÅ MÅ JEG PAKKE TIL TG!!!!!11111oneoneone Endret 22. mars 2005 av Rune_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå