DrErling Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg simpelthen digger siggen til Galfisk, samt han luringen som har en som bruker hoppere til leirduer. Geniale begge to! Sånne enkle bør få være i fred. En annen ting hvis ALLE skal ha sånn, da blir det litt villt. DrErling signatur? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: DrErling skrev (2002-06-27 19:24):Jeg simpelthen digger siggen til Galfisk Innrømmer gjerne at den er en av få som har fått meg til å titte to ganger :smile: Lenke til kommentar
kdog Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 er min sig villedende? jeg synes den sparkefyren er kul, ja! Å den med *Nice cup of shut the f'ck up* er bra! Lenke til kommentar
Gjest_ Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hardware kan vel sette dette til maks ex. 100 tegn på signatur? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 15:09, xthal skrev:hva med slike små bildesignaturer som jeg og en del andre i forumet har? hva synes dere om det? Tør bare svare på denne posten fordi xthal er på den forrige siden. Hu har blitt så skummel, hu var mye mer korselig før. men helt seriøst så er bilde sig. helt ok. bare de ikke blir for store. Men hva synes dere om min form for "reklame" i signaturen a? er det bare irriterende? Vurderer å bytte, men vet ikke til hva enda.. Sist men ikke sist har dere noen gode tips hvordan jeg kan bli mindre fyllesjuk, er helt gåen. Gikk litt vilt for seg i går :smile: Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Kok et egg, trøkk det i deg, og drikk litt melk :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå