kennedyairport Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 kan noen fortelle meg åssen jeg konfigurer alias jeg vil vite åssen man legger til f1, f2 ect til slik at man kicker/banner når man trykker på f tastene, det skal også være timer på hvor lenge personene skal bli bannet Lenke til kommentar
house Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 vel, siden IRC scripting ikke er noe programmerings språk, er det vel ikke så lett å finne? joda... du må ha en *.dll, som binder keys til ett alias du kan f.ex ha: alias timekick { set %timer $?="Kicked for how long?" set %reason $?"Set the kick reason" } der er du "litt" på vei... men du må fortsatt ha DLL fila, god tolmodighet, og lese tonnevis med tutorials, om ikke det, så står ALT du trenger å vite i mirc.hlp Housey Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 les i help-fila. du trenger ingen ekstra DLL-filer, men F1 kan du glemme :wink: (tror jeg) leenge siden jeg jobba med det selv Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 les i help-fila. du trenger ingen ekstra DLL-filer, men F1 kan du glemme :wink: (tror jeg) leenge siden jeg jobba med det selv Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 i alias.ini som ligger i mIRC mappen din legger du bare til de aliasene du vil ha. F.eks F1 /run c:windowsnotepad.exe F2 /msg _Nitro_ Hei.:wink: Å, Nei, du trenger ikke noen ekstra dll filer. Alt du trenger å vite står i hjelpe filen til mIRC. Ellers så kan du stikke innom #mirc-scriptere@Efnet der får du hjelp for d meste innen mirc-scripting. Lykke til Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hei! Det er riktig slik som Nito og Sjanten seier. Ein skal ikkje trenge andre dll filer ein dei som følger med irc clienten (i allefall vanlegvis). Og at ein legger til aliasa i alias.ini fila.Eller velger alias redigering muligheten i irc clienten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå