MattMan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Satt nettopp inn en 512 ram-brikke, pc2700, og det er en lik en i pc'en fra før. Men, PC'en sier fortsatt jeg bare har 512 ram.. Har et MSI KT6V hovedkort. Tips? Endret 9. mars 2005 av MattMan Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Må nok stille på ett eller annet i BIOS Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Etter litt mer testing ser det ut som om bare den ene Ram-slot'en virker. Nå har jeg begge i, men fortsatt 512 ram. Lenke til kommentar
Cypercom Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Spørsmål: Tåler ram-minne opptil? f.eks opptil 1024 Mhz eller mer eller mindre. Men har du mulig innsikt for hovedskort? Noen hovedskort reagerer ikke pga hovedkort kan ikke lese i minne. Da den kan skje blå skjermet. Har du fått "bla skjermet"? Du kan snakke med leverandør eller service for å spørre hva slags ram-minne som kan virke i hovedskort din. (CPU, osv...) Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Hovedkort Minne Ved testing virker begge ram-brikkene, men den ene ram slotten virker altså ikke, eller når jeg setter en ram-brikke inn, samme om jeg har den andre i den slotten som virker, får jeg fortsatt en pipelyd og intet bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå