Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nedlastning av Torrent stopper på 98.5%

Anbefalte innlegg

Edit: Sorry for off-topic, men klarte ikke helt å dy meg...

Takk for at du ikke kunne dy deg :innocent:

er fordi FAT32 filsystemet ikke har støtte for filer på over 4gb.

Selvfølgelig,det må det være.Har aldri lastet noe ned på denne partisjonen som er FAT32.Hadde Windows på denne partisjonen før men har nå en SATA.

ABC kan også se ut til å ikke virke når hardisken er full.ABC gir ikke beskjed når hardisken er full mens det ser ut som den prøver å laste ned.

Nå skal partisjonen konverteres. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en torrent som er over 4 gb består sjelden, aldri av en enkel fil men av 90-100 deler med 50 mb filer. Så problemet med fat32 vil han ikke møte på før han prøver å pakke ut filene til en iso

Den er pakket som 1 komplett rar fil.

Lenke til kommentar
ABC er ikke den beste torrent klienten nei.

Kan du begrunne det?Jeg synnes den er veldig oversiktelig og fin,har de funksjonene jeg trenger.

Bruker man BitComet så kan man laste ned bare deler av en torrent,så litt på det i stad.

Etter at jeg bygde ny PC har jeg fått en del problemer med ABC,den slutter plutselig å laste og hele internett linja slutter å virke helt til jeg har avsluttet ABC(står svarer ikke under oppgavebehandlingen).

Lenke til kommentar
ABC er ikke den beste torrent klienten nei.

Kan du begrunne det?Jeg synnes den er veldig oversiktelig og fin,har de funksjonene jeg trenger.

Bruker man BitComet så kan man laste ned bare deler av en torrent,så litt på det i stad.

Etter at jeg bygde ny PC har jeg fått en del problemer med ABC,den slutter plutselig å laste og hele internett linja slutter å virke helt til jeg har avsluttet ABC(står svarer ikke under oppgavebehandlingen).

Brukte ABC i flere måneder, men fikk aldri noe bedre fart enn 20 - 30 kb og sendte ut for fullt.

Azureus får jeg fart på opp til 90 - 120 kb og sender ut maks 3 kb.

Det var sånn ca like mange seederes.

Azureus er kun litt dum når det er at den bruker mye maskin, men er mye mer oversiktlig enn ABC

Prøv ut Azureus, den er best :D

Lenke til kommentar

:yes: THX

Etter å ha endret partisjonen til NTFS så fungerer det,bare å ta tiden til hjelp.

Det er ikke klienten som bestemmer hastighet,har fått over 120 kB/s med ABC.

Det er jo linja til de andre som er med på torrenten som er med på å bestemme hastigheten.Hvis jeg skal gå vekk fra ABC skal jeg ha en god begrunnelse.

Lenke til kommentar
:yes: THX

Etter å ha endret partisjonen til NTFS så fungerer det,bare å ta tiden til hjelp.

Det er ikke klienten som bestemmer hastighet,har fått over 120 kB/s med ABC.

Det er jo linja til de andre som er med på torrenten som er med på å bestemme hastigheten.Hvis jeg skal gå vekk fra ABC skal jeg ha en god begrunnelse.

Ingen grunn til det. Programmet fungerer utmerket til sitt formål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...