Knopfix Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei Jeg har smørt meg med tålmodighet og lastet ned en Torrent på over 4Gb med ABC.Problemet er at den ikke kommer lengre enn til 98.5%,da går den etter en stund automatisk til pause.Har resumert nedlastningen mange ganger over flere dager nå uten hell,noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er det noen som seeder 100% av den torrenten da ? Hvis ikke så går det dårlig. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Ja det er mange seedere Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Prøv en annen klient (Azureus, G3, etc...) og sjekk om samme problemet oppstår der. Du kan også prøve en annen port (vanlig 6881). Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Den begynner å laste ned i ca 2 minutt så går den til pause.Skal teste en annen port,hvis ikke det hjelper en annen klient. Bruker port Min 6700 og Max 6800 som også er innstilt i en D-link router. Får meldingem Problem connecting to tracker. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Går det fint og resumere torrentfilen med en annen klient? Bare å lagre torrenten på nøyaktig samme plass?Er redd for at en annen klient vil viske ut det jeg har lastet og begynne helt på nytt. Har øket porten fra 6700 til 6900 uten hell. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det skal funke og resumere med en annen klient bare bruk den samme fila for torrent og starte. Kommer det noen melding fra ABC ? Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kjedelig det der Har selv en på 75% og en annen på 99% som har stoppet opp Lenke til kommentar
friskies Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hender seg at torrens stopper på rundt 99% og alikevel er komplette og virker som de skal. Vent en stund og se, hvis du ikke får den komplett så kan du prøve å teste den alikevel Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Får meldingen Problem connecting to tracker men det får jeg også på mange andre torrents som jeg fullfører. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Hadde en gang en lingnende problem,da trykket jeg på Reseed resume så ordnet det seg og resten ble lastet ned.Det går ikke nå. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) skift port til 49152 eller høyere. Det holder vel med en port til ABC også? Sjekk også hvilke filer som ikke er komplett, det kan hende du ikke har bruk for de filene som den ikke henter ned. Edit:Hvis den filen du laster ned er over 4gb er det jo tydeligvis at dette kan være en dvd og at det er et "privat nettverk" du laster ned fra. Disse "private nettverkene" har bannlyst port 6881-6991. Endret 9. mars 2005 av audi_a8 Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 vent et par dager har ordnet seg for meg slik ved en slik beskjed Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Skjønner egentlig ikke hvorfor det burde være nødvendig å skifte port når allerede 98.5% er lastet ned?Hvis ikke porten hadde vært riktig så hadde vel ingenting blitt lastet ned?Skal prøve å pakke ut Rar filen og se om det funker selv om det ikke er fullført. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) hørest ut som problemet jeg hadde... Viss du kjører fat32 på partisjonen. Og du laster ned en fil på over 4gb (som er 4gb på EN fil.) Så setter den seg automatisk på pause. edit: trur jeg var litt for rask å svare leste ikke den error´en du fekk Endret 9. mars 2005 av XeLix Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 HeiJeg har smørt meg med tålmodighet og lastet ned en Torrent på over 4Gb med ABC.Problemet er at den ikke kommer lengre enn til 98.5%,da går den etter en stund automatisk til pause.Har resumert nedlastningen mange ganger over flere dager nå uten hell,noen som vet hva jeg kan gjøre? Hva laster du ned for noe Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Bare noen ubrukelige tekstdokumenter som omhandler relativitetsteorien Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) HeiJeg har smørt meg med tålmodighet og lastet ned en Torrent på over 4Gb med ABC.Problemet er at den ikke kommer lengre enn til 98.5%,da går den etter en stund automatisk til pause.Har resumert nedlastningen mange ganger over flere dager nå uten hell,noen som vet hva jeg kan gjøre? Hva laster du ned for noe Vet du hva? Det har faktisk ikke du noe som helst med... Du har ingen pekepinner på hva han laster ned, og det kan, som han sier, være tekstdokumenter om relativitetsteorien for alt du vet! Slikt liksompoliti klarer vi oss fint uten, bruk -knappen og hold stilt neste gang du ser noe som kan være mot retningslinjene. *irritere seg over wannabe-moderatorer*. Edit: Sorry for off-topic, men klarte ikke helt å dy meg... Herr Brun Endret 9. mars 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hørest ut som problemet jeg hadde...Viss du kjører fat32 på partisjonen. Og du laster ned en fil på over 4gb (som er 4gb på EN fil.) Så setter den seg automatisk på pause. edit: trur jeg var litt for rask å svare leste ikke den error´en du fekk er fordi FAT32 filsystemet ikke har støtte for filer på over 4gb. konverter partisjonen til NTFS med powerquest partitionmagic og problemet er løst uten at du mister noe data Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) en torrent som er over 4 gb består sjelden, aldri av en enkel fil men av 90-100 deler med 50 mb filer. Så problemet med fat32 vil han ikke møte på før han prøver å pakke ut filene til en iso. Hvis du ikke kan se hvilke filer du laster ned med ABC så bytt torrentklient til en som kan det f.eks azureus. Vanlig er at man kan få stopp på 99.9% og det virker fordet, men 98.5% har jeg aldri hørt om. Endret 9. mars 2005 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå