Hcbr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Etter en fest, så sluttet windowslydene å virke. Blir ikke lyd når jeg får msn-melding, eller jeg får e-post o.l. Ikke no problem å spille av lyd-filer i win-amp, media player el.l. Har sjekka voluminnstillingene på alle programmene. Hvis jeg går inn på lydinstillingene for windows, så er den play knappen man bruker for å høre lydene skyggelagt. Trykker man på "bla gjennom" å åpner filen i mediaplayern, så funker fila. Altså "avspilleren" til windows som er død?! Noen tips? Litt irriterende... Lenke til kommentar
Hcbr Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Ingen som har vært borti lignende?! Har ikke lyst til å reinstalere xp bare pga dette!! Lenke til kommentar
Hcbr Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Gammel tråd, men problemet har jeg enda... Begynner å bli mer plagsomt nå pga at det er mange filmklipp o.l. på nettet jeg ikke får lyd på.. Bla.a fra youtube og google-video. Ser sååååå mørkt på reinstallering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå