div_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå finner plutselig adware se ting i spybot, som aldri før har kommet opp: Vendor:180Solutions Category:Data Miner Object Type:Process Size:- Location:C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SpybotSD.exe Last Activity:09.03.2005 12:01:25 Risk Level:High TAC index:8 Comment: Description:Browser Hijacker, Difficult to uninstall, Tracks Browser Use Er det bare en feil, andre som får det? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nei jeg fikk den også, og jeg har IKKE spybot installert, og har heller aldri hatt det. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Så jeg kan overse den, for fjernes den så er jo ikke spybot virkbar Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Fikk også den idag. Slettet fila, og da virket ikke spybot lengre, haha :!: Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Dette får du beskjed om dersom du inst. Spybot etter Adaware..... Ikke rør fila.... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Men det var aldri slik før, har ikke rørt installasjonen på 3-4mnd(da jeg gikk over fra spybot 1.2 til 1.3, og adware6 til adware se)og ikke hatt noen problemer før nå, dette er litt rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå