Gå til innhold

Angrefrist Netshop 3 1/2 UKE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått bekreftet at de har mottatt dem? Sendt mail og spurt? Regner med at det sikkert tok en uke fra du sendte dem til de hadde mottatt og gjennomgått/godkjent returen. At det tar noen uker å få overført penger er vel heller ikke så uvanlig.

Lenke til kommentar

Jeg har en retur gående hos dem nå.. De har hatt den i over en uke uten å åpne eska engang. Og da har t.o.m returen min prioritet i køen!! :no:

Mener at deres gode rykte ikke holder mål lengre. De har nok tatt seg vann over hodet og fått for stor kundemasse. Jeg var tidligere Komplett kunde, men skifta til netshop etter all den gode omtalen de har fått her på forumet. Greit nok at de sender varene kjapt, men service betyr alt for meg. Brukt 30k 3 siste mnd der..

Endret av zexs
Lenke til kommentar

Tja, kan godt være mye rart som skjer, men det beste er jo fortsatt å prøve å holde kontakt og spørre pent om hva som er statusen på returen din.

Sykdom er som regel det som kan gjøre driften til en bedrift et rent helvete, spesielt når man jobber tett innpå hverandre som man til tider gjør på lager og pc-verksted.

Lenke til kommentar

Joa, sykdom er et helvete for enhver bedrift og jeg skjønner at det kan gå trådt for alle iblant, men det MÅ da gå an og fortelle kunden at det evt. er sykdom som gjør at ting tar litt ekstra tid en periode.

Jeg har nå en retursak inne til behandling hos netshop og det er i dag 10 dager siden de kvitterte ut varen. Jeg har vært i kontakt med de et par ganger gjenom telefon og blitt lovet fortgang i saken, Men ingenting skjer.

Hadde de bare sagt fra til meg over telefon eller i mail at de sliter litt om dagen så hadde jeg slått meg til ro med det. Grunnen til at tålmodigheten min snart rives i stykker er at jeg kjøpte maskin (bygde) til ungene for to måneder siden og ikke har fått den oppe å gå enda p.g.a diverse problemer.

Dette er selvsagt ikke netshop sin skyld, men nå mangler jeg bare den delen jeg har inne til retur så er maskina i orden. Ellers vil jeg si at folkene på netshop er kjempekoselige å snakke med og at de sender ting som man handler veldig fort.

Endret av pluto68
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...