tigergutten Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er endel "rustninger" som er en del av et helt sett... er det noe bonus dersom du skaffer hele settet og tar på deg? (eks: devias armor... finnes i 5 sett, hansker, belte osv...) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det har jeg også lurt litt på, det er jo ikke akkurat alle disse itemsene som er like opptimale (siden de gir feil buff osv), derfor har det aldri blitt at jeg har prøvd å få tak i alle som er i en serie... Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Dette har faktisk jeg også lurt litt på. Men tror jeg kom frem til at det ikke ga noen bonus hvis jeg husker rett Tror jeg prøvde med 2 items fra ett sett en eller annen gang. Men set items finnes jo, men alle items som har samme navn, er ikke nødvendigvis set items, tror jeg. Correct me if im wrong! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Set items gir bonus når du får flere ja.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Set items gir bonus når du får flere ja.. Varierer dette fra sett til sett, eller er det noen "vanlige" bonuser (prosentvis eller lignende).. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er det noen som har konkrete eksempler, eller? Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Spørsmålet er vel om en får en ekstra bonus utover de bonusene hver enkelt del av settet gir. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 defias settet er som flest andre set, etter hvert som du får flere deler får du flere bonuser, her er bonusene ved å ta på seg defias : The set gives these bonuses as more pieces are worn: 2: +10 Armor. 3: +5 Arcane Resistance. 4: Increased Daggers +1. 5: +10 Attack Power. det betyr at har du 2 deler får du +10 armor, 3 deler 5+ arcane etc.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Sjekk her for sets + hva de gjør: http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Keylar: glimrende svar. En side hvor du kan slå opp dette eller?? edit: Zindre: takker edit 2: lite sett rundt 30 da... et på 33, ellers ingenting før rundt 50 (og før det rundt 16) (regner ikke med at dette er alle??) edit 3: (var voldsomt da)... Keylar: den linken din i siggen din fungerer ikke for meg http://www.worphus.com/... Mulig den bare er nede for øyeblikket (engelsk WOW-forum) Endret 9. mars 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 http://www.thottbot.com/ er en genial side. Sets gir bonuser ja. Det finnes mange forskjellige set og du får sett som passer til akkurat den class'en du er ;=) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ikke bar gir det bonuser, men man ser ofte dritkul ut når man wearer fullt setitem armor. for de matcher ofte Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Dumt det er sparsomt med sett rundt level 30-40. Jeg sliter med å finne en matchende bukse Nesten så jeg går med wizards robe bare for å se kul ut :!: Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 tigergutten, det er det, så nå selv at de ikke står der. Men hvis du finner et set item, gå innpå thottbot som santaxx sa, så skal bonusene stå der:) Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Thottbot er en veldig god kilde til det meste av info, men allakazam eller hvordan det skrives dekker andre sider som ikke thottbot gjør , bruk dem begge . og angående sigen min, jeg har ikke vært på den siden en stund nå og det ser ut som eieren har tatt den ned . på www.l2orphus.com og forums delen så har man en WoW section, men det er mye usaklige ting der også - veldig mye flaming om at wow suger, wow er ræva bla bla, men er også veldig mange flinke folk der , sjekk den ut på eget ansvar. Endret 9. mars 2005 av Keylar Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vær i alle fall snille og sjekk ut hvilke sets som er beregnet på deres klasse før dere roller. Det er smått irriterende når en paladin roller på items til et sett som er beregnet på warrior (settbonus på warrior-ting) for eksempel. Selv om stats på en enkel ting ser ut til å friste bør alltid den klassen settet i sin helhet er beregnet på få førsterett. Høres elementært ut, men det er (dessverre) en del egoister som synder sterkt på dette feltet. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Takker for svar folkens... selv brukt thottbot mye, men ikke til dette... ser jo nå at du lett kan finne info om de ulike settene.. Aasgaard: helt enig... siden du er inne på temaet, gjelder det å trykke så fort som mulig når du roller... eller har det null betydning? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Aasgaard: helt enig... siden du er inne på temaet, gjelder det å trykke så fort som mulig når du roller... eller har det null betydning? Nei for all del, ta deg tid til å dobbeltsjekke at tingen du roller på ikke er Bind on Pickup, er den det bør du definitivt sjekke tre ganger til at itemen virkelig er noe du kommer til å bruke. Hva du roller er tilfeldig, har ingen ting å si når du trykker. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Dette gjelder ikke alltid i spillet Aaasgaard.... Eks. er Dreadmist settet som opprinnelig er et warlock sett. Dette vil ALLTID en smart mage rulle på, ettersom det er det desidert beste en mage kan bruke. Så lenge blizzard ikke får inn i hodet at spirit suger ekstremt kommer dette alltid til å være tilfelle, ettersom mage settet er så stappet med spirit at det gjør vondt å tenke på. Endret 10. mars 2005 av GodSlayer Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette gjelder ikke alltid i spillet Aaasgaard.... Eks. er Dreadmist settet som opprinnelig er et warlock sett. Dette vil ALLTID en smart mage rulle på, ettersom det er det desidert beste en mage kan bruke. Så lenge blizzard ikke får inn i hodet at spirit suger ekstremt kommer dette alltid til å være tilfelle, ettersom mage settet er så stappet med spirit at det gjør vondt å tenke på. Det gjelder _alltid_. Jeg er fullstendig klar over problemet, og det du nevner er et stjerneeksempel på hva man _ikke_ skal gjøre. Hvis du som mage roller på dreadmist hvis det er en warlock i gruppa som trenger det vil du ikke igjen få plass i gruppe/raid med verken meg eller veldig mange andre igjen. Selvsagt kan du rolle hvis ingen warlock har bruk for den aktuelle tingen, men selv om dreadmist frister for en mage er det definitivt bedre for (og beregnet på) warlock. En _egoistisk_ mage roller alltid på dreadmist (kan fort bli få å gruppe med om man gjør det gjentatte ganger riktignok), en halvveis fornuftig mage venter til det ikke er noen warlock i gruppa som vil ha om han absolutt skal ha et warlock-sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå