Gå til innhold

Overburning på Cd'r

Mio

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet hvordan man brenner over 702MB på Cd'r plater? Har noen avi filer på 703-704MB som Nero nekter å ta.

Har hørt at det skal gå ann og overburne,men hvordan og hvilket program?

Takker for alle svar(kjipt å zippe ned filene bare)

Mio :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Mio!

Du kan last ned brenne programmet Nero.com og laste ned den nyaste shareware versjonen.

Og etter å ha valt kva type cd du vil lage.Data/video/audio etc.Så går du på fil -> egenskaper og avanserte egenskaper.Og setter hake ved eneble overburning og der etter setter du inn 82:00:00 minutter.

Så flytter du over fila/ene du vil brenne og trykker på file-> Compile info og skjekker valga der.Du må huske på at du må velge disk at once og ikkje track at once.Etter at du har gjord det tryker du på fil -> brun.Du vil da få opp ein advarsel og at overburing kan ødelegge cdén.Men,som oftast går det ikkje det.Men,du gjær det på eigen ansvar.Sjølv har eg fått det fint til meg Nero.

Lenke til kommentar

oki..har prøvd alt det dere har sagt nå,men det funker ikke for det.

Det er en fil som ligger på Harddisken jeg skal brenne,og jeg får ikke valgt disc at once da.

Har satt på "enable overburn" og satt den til maximum lenght 82min.

Gud veit hva jeg gjør feil..eller kanskje det ikke går :sad:

Har fulgt step by step info som Hassan ga meg.

Mio

Lenke til kommentar

Hei Mio!

Merkelig.

Første gangen eg prøvde å få overburning til å fungere fungerte det ikkje men,etter å ha fjerna overburn innstillingane og lagt dei til noen ganger fungerte det.

Det kan hende ikkje cd platene du bruker tåler så mykje overburning.Om du bruker nero cd speed programmet som følger med Nero.Kan du få nero til å finne ut kor mykje du kan overburne.

(varierer kor mykje ein kan overburne fra cd plate merke til cd plate merke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...