Herm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har funnet frem til følgende fra Mpx, og kjøper idag: AMD Athlon 64 3000+ ''Winchester'' Boxed AOpen H600B Club3D Radeon X800 XL 256MB MSI K8N Neo4 Platinum Nec ND-3520A PDP Systems Patriot XBL PC3200 1024 MB (2x512) Western Digital Caviar SE 200 GB S-ATA Sum: 9317,- Ser dette greit ut, eller er det noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Jeg hadde kjøpt en Tagan PSU og et annet kabinett i stedet for Aopen 600B. Ellers liker jeg oppsettet ditt. Endret 9. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg syns det så veldig bra ut! Og det med kabinettet: Jeg mener at Herm burde få bestemme hvilket kabinett han vil ha. Ser jo ganske gjennomtenkt ut resten her så det er sikkert en grunn til at han vi ha det kabinettet han har satt opp. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Oops Dobbelpost Endret 9. mars 2005 av danno_O Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 bra oppsett! kabinettet er bra og leveres med en bra PSU, men den er kanskje litt svak med tanke på fremtidige oppgraderinger... ...minnet vet jeg lite om, men spesifikasjonene ser jo bra ut med tanke på pris... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Jeg syns det så veldig bra ut!Og det med kabinettet: Jeg mener at Herm burde få bestemme hvilket kabinett han vil ha. Ser jo ganske gjennomtenkt ut resten her så det er sikkert en grunn til at han vi ha det kabinettet han har satt opp. Jeg sier ikke at Aopen kabinettet er dårlig.Selfølgelig må han få besteme selv hvilket kabinett han vil ha.Om han vil ha et Q-tek,så bryr ikke jeg meg om det. Jeg sier bare min mening,det er jo det han spør om. Endret 9. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 kabinettet er bra og leveres med en bra PSU, men den er kanskje litt svak med tanke på fremtidige oppgraderinger. Akkurat derfor jeg ville kjøpt Tagan og et annet kabinett. Lenke til kommentar
Herm Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Takker for svar. Når det gjelder kabinett og psu så har jeg vært veldig usikker. Likte utseende til Aopen H600B, og det har en psu av god kvalitet. Det eneste problemet er vel at den kan bli litt svak ved senere oppgradering, som det nevnes her. Har også sett på Aopen H600C. Noen som har erfaringer eller link til Review av dette? Minnet har jeg lest noen tester av, og der får det mye skryt. Klokker lett og har bra timings. Kom gjerne med andre forslag til psu og kabinett, men glem LianLi ol. Har veldig lyst på, men dessverre ikke råd... Endret 9. mars 2005 av Herm Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg synes bZerk PSU ser veldig bra ut, og gir mye ytelse for pengene...kabinett må du nesten ta noe etter smak...selv liker jeg Tt tsunami! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Skjønner det slik at du vil ha et stilrent kabinett uten masse "julelys" og slikt? Må anbefalingen komme fra MPX? Hva med et Beantec Igloo? De støyende orginalviftene kan du jo bytte ut. Endret 9. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Herm Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jepp, stilrent er tingen. Er på skolen nå, men skal se på forslagene deres etterpå. Tror kanskje jeg går for en større psu og et annet kabinett, men må sjekke kontoen først... Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Takker for svar.Når det gjelder kabinett og psu så har jeg vært veldig usikker. Likte utseende til Aopen H600B, og det har en psu av god kvalitet. Det eneste problemet er vel at den kan bli litt svak ved senere oppgradering, som det nevnes her. Har også sett på Aopen H600C. Noen som har erfaringer eller link til Review av dette? Minnet har jeg lest noen tester av, og der får det mye skryt. Klokker lett og har bra timings. Kom gjerne med andre forslag til psu og kabinett, men glem LianLi ol. Har veldig lyst på, men dessverre ikke råd... Har selv et H600C som jeg kjøpte av søskenbarne mitt. Han var så fornøyd at han spurte om å få beholde PSU selv, siden denne gav mer enn det han forventet. Han kjører selv med denne nå, og aldri hatt noen problemer. Kabinettet er jeg meget fornøyd med. Har ikke hatt noe å utsette på, men det kunne godt ha vært en eller to 120x120mm fester for vifte, så her går d i strips med det problemet. Ellers så tror jeg du trygt kan kjøpe dette kabinettet, men som andre sier, så er jeg usikker på PSU i forhold til ditt oppsett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå