Gå til innhold

Spill-pc A64. Ser dette ok ut?

Anbefalte innlegg

Har funnet frem til følgende fra Mpx, og kjøper idag:

AMD Athlon 64 3000+ ''Winchester'' Boxed

AOpen H600B

Club3D Radeon X800 XL 256MB

MSI K8N Neo4 Platinum

Nec ND-3520A

PDP Systems Patriot XBL PC3200 1024 MB (2x512)

Western Digital Caviar SE 200 GB S-ATA

Sum: 9317,-

Ser dette greit ut, eller er det noen som har andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det så veldig bra ut!

Og det med kabinettet:

Jeg mener at Herm burde få bestemme hvilket kabinett han vil ha.

Ser jo ganske gjennomtenkt ut resten her så det er sikkert en grunn til at

han vi ha det kabinettet han har satt opp.

:)

Lenke til kommentar
Jeg syns det så veldig bra ut!

Og det med kabinettet:

Jeg mener at Herm burde få bestemme hvilket kabinett han vil ha.

Ser jo ganske gjennomtenkt ut resten her så det er sikkert en grunn til at

han vi ha det kabinettet han har satt opp.

:)

Jeg sier ikke at Aopen kabinettet er dårlig.Selfølgelig må han få besteme selv hvilket kabinett han vil ha.Om han vil ha et Q-tek,så bryr ikke jeg meg om det. Jeg sier bare min mening,det er jo det han spør om. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Takker for svar.

Når det gjelder kabinett og psu så har jeg vært veldig usikker. Likte utseende til Aopen H600B, og det har en psu av god kvalitet. Det eneste problemet er vel at den kan bli litt svak ved senere oppgradering, som det nevnes her.

Har også sett på Aopen H600C. Noen som har erfaringer eller link til Review av dette?

Minnet har jeg lest noen tester av, og der får det mye skryt. Klokker lett og har bra timings.

Kom gjerne med andre forslag til psu og kabinett, men glem LianLi ol. Har veldig lyst på, men dessverre ikke råd...

Endret av Herm
Lenke til kommentar
Takker for svar.

Når det gjelder kabinett og psu så har jeg vært veldig usikker. Likte utseende til Aopen H600B, og det har en psu av god kvalitet. Det eneste problemet er vel at den kan bli litt svak ved senere oppgradering, som det nevnes her.

Har også sett på Aopen H600C. Noen som har erfaringer eller link til Review av dette?

Minnet har jeg lest noen tester av, og der får det mye skryt. Klokker lett og har bra timings.

Kom gjerne med andre forslag til psu og kabinett, men glem LianLi ol. Har veldig lyst på, men dessverre ikke råd...

Har selv et H600C som jeg kjøpte av søskenbarne mitt. Han var så fornøyd at han spurte om å få beholde PSU selv, siden denne gav mer enn det han forventet. Han kjører selv med denne nå, og aldri hatt noen problemer.

Kabinettet er jeg meget fornøyd med. Har ikke hatt noe å utsette på, men det kunne godt ha vært en eller to 120x120mm fester for vifte, så her går d i strips med det problemet. Ellers så tror jeg du trygt kan kjøpe dette kabinettet, men som andre sier, så er jeg usikker på PSU i forhold til ditt oppsett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...