Pålarn Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei.. Jeg ser at Norton bruker veldig mye CPU og dette har jeg også hørt mange andre steder! Jeg lurer på hvordan jeg skal få unistalert Norton Anti Virus? Jeg har Kaspersky, men er det bedre å bruke en Norton? PM.. Lenke til kommentar
Xavier878 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hei..Jeg ser at Norton bruker veldig mye CPU og dette har jeg også hørt mange andre steder! Jeg lurer på hvordan jeg skal få unistalert Norton Anti Virus? Jeg har Kaspersky, men er det bedre å bruke en Norton? PM.. Så hvidt jeg har fått med meg er Kaspersky et veldig bra antivirus (krever mindre ressurser) Men har også hørt at Norton Antivirus 2005 er bedre enn forgjengerne!! Så visst det er den du har kan du vurdere selv om du vil bytte eller ikke! Visst det derimot er på ei gammal maskin vil nok Norton sluke viktige ressurser når den ligger i bakgrunnen! For å uinstallere det kan du prøve å kjøre installasjonsfila en gang til! Da vil den antagelig komme om forespørsel om du vil repare eller fjerne hele greie. Håper du ble litt klokere av dette svaret Endret 9. mars 2005 av Xavier878 Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Norton bruker vell en del ressurser! ' Har skaffet meg Nod32 og sygate. Dataen gikk en del raskere etter å ha avinstallert Norton :!: Tror nok Kapersky er en del bedre ja. Sier dette fordi jeg tror det og ikke fordi jeg har prøvd det . Jeg vet ikke hvilken norton antivirus versjon du har... Det er vell bare å se i Kontrollpanel---> legg til/fjern program og avinstallere på den måten. Det skal visst nok bli problemer hvis du skal installere norton på nytt etterpå har jeg hørt En annen ting jeg har hørt er at norton Antivirus aldri fjerner seg helt selv om man avintallerer, ligger altid noe igjen Kan noen bekrefte dette? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Installerte trialen til Norton Internet Security, dataen gikk mye tregere enn med 2003 versjonen i alle fall! Oppstarten gikk enormt tregt, kanskje 30 sek. lengre enn med 2003 versjonen! Lenke til kommentar
Xavier878 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Utrolig at det går an å lage slikt skrot og likevel få solgt millionvis av det Endret 9. mars 2005 av Xavier878 Lenke til kommentar
sjurba Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Avast, gratis antivirus ++ Innbiler meg at jeg har lest at avast bruker mindre ressurser, jeg er i hvertfall fornøyd. Kanskje noen som kan supplere? S Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Utrolig at det går an å lage slikt skrot og likevel få solgt millionvis av det mad.gif Helt enig! Det ser ut som Norton er standard antivirus program hos mange pc-brukere. Norton er også ganske kjent, men det hjelper lite hvis det er så ressurskrevende! Lurer på hvordan norton antivirus blir som 2010 versjon...... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 De ledende på markedet vil alltid få mye pepper fra folket. Telenor, Microsoft, Tine, Symantec....Bare kom til å tenke på det. Tilbake til topic Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Pålarn: Har du fått til noe? Avinstallert det? Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Pålarn: Har du fått til noe? Avinstallert det? Heisann _Adler_! Jeg prøvde det der Add/remove, men det skjedde ikke noe når jeg trykka på Remove! Jeg har heller ikke CD, siden jeg fikk lasta ned gratis fra Online siden vi har Telenor ADSL! Noen andre forslag? Slette hele mappen, eller blir det igjen noen filer da? Skulle gjerne slettet alt som heter Norton på denne maskina! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det du kan gjøre er å laste ned Norton på nytt og prøve å installere det, da skal det komme opp et valg om avinstallering. Funket glimrende på min maskin. Verdt å prøve. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 ok.. skal prøve det! Raporter her om det funker ell ikke! Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Har også Tele-h-or ADSL hvor jeg lastet ned Norton Security. Har bare en ting å si, møkk møkk møkk. Har aldri vært så misfornøyd. Men det må jo også nevnes at på de første maskinene jeg hadde brukte jeg Norton inntil for 1 1/2 år siden da en kompis av meg anbefalte NOD32. Etter å ha brukt NOD32 på vanlig modemlinje noen måneder fikk jeg endelig tilgang til ADSL gjennom Tele-h-or. Dagen kom da jeg skulle koble meg på nett. Leste brevet som fulgte med om at jeg hadde fri tilgang til Norton Security og tenkte at dette var da strålende siden jeg fikk med sikkerhetspakken. Men hjelpe å trøste da!!!! Maskinen gikk i sirup og det var et faktum at Norton hadde skyld i dette. Var kjapp å avinstallere sejiten og få tilbake NOD'en. Har lagt min elsk på NOD og kommer ikke til å bytte med det første, dermed basta. Og det er riktig som det sies, de største markedsførerne er ikke bestandig de beste. De har bare vært lengere på markede og spart opp penger til å kjøre større reklamekampanjer. Edit: Heter ikke Telenor, det heter Tele-h-or. Ps. Ok, nå er det nok!!!!!!! Er HW sponsa av Telenor???????? Dere ser hvordan jeg har skrevet telenor? Skriver jeg det rett fram, så blir det sensurert. Å skrive det på den måten er ikke å banne eller å skrive noe upassende eller støtende. Dette er et synspunkt jeg har om et selskap som desperat prøver å ha monopol her i Norge. Edit: Hor, horoskop, horibelt, horten, hore, horn. HALLO!?!?! Hvorfor blir ikke "Hore" sensurert?? Det er et stykt ord som kan brukes mot andre her på forumet, men det blir ikke sensurert!! Endret 10. mars 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ble tele-h-or navnet sensurert. LOL oooppps der skrev jeg det :!: Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Heisann! Slette nå Norton og maskina er tilbake til det vanlige! hehe.. F*** Norton anti Virus 2004! Aldri instaler det! Min mening! Takk for alle svar! Skal teste maskina litt for å se om det ble mye kjappere! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Aldri instaler det! Min mening! Dette er også mi mening Jeg huske noen her på forumet som sa at det finnes folk som bruker Norton og som ikke har prøvd noe annet (og som ikke vil bytte) og så finnes det folk som har prøvd Norton og byttet og ikke vil bytte tilbake. Har man først byttet vil man ikke tilbake igjen Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Aldri instaler det! Min mening! Dette er også mi mening Jeg huske noen her på forumet som sa at det finnes folk som bruker Norton og som ikke har prøvd noe annet (og som ikke vil bytte) og så finnes det folk som har prøvd Norton og byttet og ikke vil bytte tilbake. Har man først byttet vil man ikke tilbake igjen hehe.. Ja, det er sant _adler_ Er kjempe fornøyd med maskina nå! Henger seg ikke opp i det hele tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå