kennedyairport Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 hva er det beste dvd rippe programmet ? minne om at jeg skal rippe egne dvd'er så jeg oppfordrer ikke til noe galt Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Anbefaler deg å prøve DVD Decrypter: http://www.dvddecrypter.com/download.asp En av de bedre på markedet, og veldig enkelt i bruk. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Abefaler gordian Knot jeg også, veldig enkelt... Gå på http://www.doom9.net og følg divx 5 guiden! Lenke til kommentar
Hellhound Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 12:07, kennedyairport skrev:hva er det beste dvd rippe programmet ?minne om at jeg skal rippe egne dvd'er så jeg oppfordrer ikke til noe galtDet beste er DVDx ,du setter inn Dvd filmen ,velger cd størelse(feks 700mb) og velger Vcd eller SVcD format og etter noen timer (avhengig av PC`n din)Ligger filmen på hardisken din i MPEG-1 eller 2 format klar til og brennes.Programmet kan fåes ifra meg da det er MEGET vanskelig og finne 2.0 utgaven.Mail meg.Jeg trenger MPEG-2/SVCD plug in til Nero 5.5.8.2 Er det noen der ute som har den? mail meg og vi kan bytte mot andre program (det jeg ikke har ,skaffes)mvhHellhound Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 E lite program som heter RipItAll. Meget bra prog og meget lett å bruke. Søk etter d på http://www.divx-digest.com Lenke til kommentar
Lucivere Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 (endret) pokker nå er jeg lei av dette BRUK GOARDIN KNOT FOR "!#¤"#¤!%"# DET ER DET BESTE SLUTT Å ANBEFAL ANNET Goardin knot for divx4 og divx5 Nandub SBC for divx3 -edit - jeg har da ALDRI skrevet dette, for tre år siden drev jeg ikke en gang med dvd ripping?? Endret 21. juni 2005 av camilaen Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Gå for gordian knot, enkelt og bruke, premium kvalitet. (det er liksom ikke vits i å ta backup av DVDene sine hvis kvalitetsreduksjonen er stooor. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 camilaen:du er vist lei og n00b? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 hva er forskjellen på divx 3,4 og 5? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 DVD ripper? mener du kopiere vob filene på DVD'en, eller encode filmen til divx/vcd? hvis du mener det siste, vil jeg anbefale XMPEG 4.5. Gordian knot vil jeg ikke anbefale. Det programmet er for mye unødvendig stuff i, og er rotete satt opp. Men valget er jo ditt. Prøv forskjellige, og velg dn du synes er best/enklest Til å kopiere vob filer, synes jeg faktisk at det originale DeCSS programmet har vært det beste! Hvorfor kan ingen lage det så lite og enkelt og greit? Lenke til kommentar
Viva Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Last ned FreeRIP MP3 fra siden min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå