RolfOve Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Fresende lyd fra en 386 matteprosessor jeg satte inn feil unsder en sommerjobb for MANGE år siden. Pinnene smelta... Og de var satans dyre også :| Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 *Bzapp!* Da jeg ved en feiltagelse satte 240v bortpå en chip på et HD-kretskort. 60GB til hælv... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lyden av en annen SCSI-harddisk som tok kvelden da jeg skulle teste ut Hot-swap på en 80-pins SCSI-disk. Det låt ikke pent. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Glemmer ikke den gangen jeg ble fryktelig nyskjerrig på hva den røde bryteren bakom strømforsyninga var til... Lyden som kom like etterpå har jeg enda vanskeligere for å glemme Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) 1. Høytalerne som sier PANG! :!: men de funker fint enda. vet ikke hva som gikk av de 2. PSU som sier pang 3. Satadisker som lager masse rare lyder Edit: ekleleif Endret 9. mars 2005 av XeRam Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 "Click of death" på en IBM Deskstar... guffent. Ellers... greide å knekke et vifteblad på en prosessorkjøler. Morsom lyd. Måtte knekke to andre slik at den ble symetrisk Lenke til kommentar
Konsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Må vel være da jeg for mange år siden plasserte et hovedkort (286 DX2) på en avis, og så koplet til alle enhetene. Satte på strømmen og det fungerte fint i ca 30 sekunder før det sa PANG. Ellers må det være da en gammel HD tok kvelden. Skjærende metallyd. SKVIIIIIIIK Lenke til kommentar
MuD Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 det må være den 4år gamle IBM disken min.... skikkelig høyfrekvent hyling, det var sånn heile tida før! men no har den røket heldigvis Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lyden 6800Gt lager hvis du ikke har plugget inn strømkabelen. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lyden 6800Gt lager hvis du ikke har plugget inn strømkabelen. Ja fysj, samme med 6800NU. Offtopic: Visste ikke at det var flere skjalger på forumet! Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Glemmer ikke den gangen jeg ble fryktelig nyskjerrig på hva den røde bryteren bakom strømforsyninga var til... Lyden som kom like etterpå har jeg enda vanskeligere for å glemme SAmme her samme her Det er fælt ja lol Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lyden 6800Gt lager hvis du ikke har plugget inn strømkabelen. Ja fysj, samme med 6800NU. Offtopic: Visste ikke at det var flere skjalger på forumet! Er minst en til, min fetter (men jeg tror ikke jeg skal gå ut med nicket hans her). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 må vel ha vært lyden av ingenting, cpu-vifta stoppa, hk og cpu brennt... eller lyden av knattring og svidd lukt(skjedde i går) eller lyden av en 80mm deltavifte, tapet fast i kabinettet, med 1 brukket blad, tror halve tg hørte det, kom MANGE bort å klaget, men siden det ikke var min pc, så gjorde jeg ingenting, han som eide den lå å sov... sa pang i en skjerm en gang også.... og en psu smallt og det kom røyk ut av den... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vet ikke om jeg hørte noe, men en gang da jeg skulle ta i bruk en USB-port på et gammelt Pentium-hovedkort, begynte det å lukte brent. Det viste seg at jeg hadde koblet en USB-brakett feil, så lederne til USB-porten brente opp. Ganske skremmende. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 det aller verste er visst du kortslutter noe inni en psu!! smeller som svarte pluss at det lukter som fa*n Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Rett etter at jeg kjøpte den forrige hd-en, hadde den en stygg uvane ved at den lagde en høyfrekvent gnissing såvidt hørbar når den var i gang. Dette var en skikkelig skjærende høy lyd som gjorde det nesten umulig å være i samme rom. Dette roet seg ned etter en dag eller to, heldigvis (eller kanskje jeg mistet akkurat nok av hørselen til at det ikke er merkbart ) Det kom også en temmelig ekkel lyd fra høyttalerne mine når jeg prøvde å plugge i ledningen fra forsterkeren i lyd-utgangen på fremsiden av kabinettet og bommet. Jeg streiet USB-porten, noe som gjorde til at hele maskina blacka ut, samtidig som det kom et høyt smell fra høyttalerne. Jeg var skikkelig redd for at jeg hadde ødelagt noe i PC-en da et øyeblikk, men heldigvis bootet den fint opp igjen etterpå Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ble også ganske redd da jeg koblet til en SCSI disk, og maskinen plutselig slo seg av. Hadde da en Q-tec 550W PSU. Etter det safet jeg og kjøpte en Enermax 550W PSU. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lyden av mitt 6800NU mens jeg spiller og PANG : MACHINE_CHECK_EXCEPTION. M Eller lyden når jeg skrur av katodene og maskina skrur seg av med et pang "Machine error occured due to thermal event" You got to love BSODS Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lyden av rennende vann... DEN er kjip.. *Dårlige minner* Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Skulle lagre et word dokument på harddisken, og jeg måtte først velge hvor på harddisken jeg skulle lagre dette. Så jeg gikk til mine dokumenter og skulle lagre det der. Men jeg ble uheldigvis borti scrollen på musa og scrolla ned til diskettstasjonen (var den lille tekstboksen hvor man skriver inn hvor man skal lagre dokumentet), og den klikka fullstendig. Kom en helt sinnsyk 'lagre'-lyd. Den lyden som kommer når man lagrer noe på disketten, bare i et så sinnsykt høyere format! *grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå