Goliath Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lurer på hva er din verste HW-relatert lyd du noensinne har hørt? Nå snakker jeg ikke akkurat hva som ut av dine høytalere men heller "ting" som lager lyder. Mine verste: 1. Feilinstallert AGP-kort på en Pentium II maskin. Verste ulingen jeg har noensinne hørt. Minnet meg om en Commondore 64 låt på stoff! 2. Skrivehodet hadde dettet på skiven i min Maxtor OneTouchII 300GB. Først kom en fin to-tonede låt som ble høyere og høyere og plutselig ***SCRATCH*** ...dette gikk i loop så lenge strømmen var koblet på disken. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det må vel ha vært da strømforsyningen eksploderte Men er heller ingen særlig god lyd når en harddisk plutselig "brenner" seg. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Den siste time lyden fra harddisken blir det vel som jeg kan huske. Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 når du hører freselyden av at core'n på T-bred 2800+ cpu'n din går opp i røyk..=\ Lenke til kommentar
pstub Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tror faktisk jeg tør påstå at den værste lyden var når jeg ikke hørte noenting! Alt bare dødt.... Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lyden av rennende vann... Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Chipsettvifta på ASUS A8N-SLI kortet som kjører på mellom 8000 og 9000rpm, skifta ut med vannkjøling nå Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Lyden av rennende vann... DEN er kjip.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 En harddisk som tikket og knaket og ble svidd av. Og lyden av en meget viktig CD-ROM som ble spist opp av min gamle CD-brenner. Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Må ha vært når jeg tok en tang og skulle ta ut et tv kort mens pcen sto på Eller den gangen jeg klarte å brenne en ram brikke inne i hovedkortet og satte inn en ny etter på. Så kom en veldig høy frekvent lyd som ikke var helt god å høre på. Ellers så har du vell den gangen jeg var på skolen og trykte over den røde knappen bak på strømforsyningen på en pc på bak meg. hehe.. Endret 9. mars 2005 av Grobo Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 En harddisk som tikket og knaket og ble svidd av.Og lyden av en meget viktig CD-ROM som ble spist opp av min gamle CD-brenner. Hehe, det var virkelig en 'cd-brenner' da... Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Fresende lyd fra en 386 matteprosessor jeg satte inn feil unsder en sommerjobb for MANGE år siden. Pinnene smelta... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 må nok ver den gamle vifta mi som ikkje er i bruk lenger Delta ligger på 5700rpm og har 52dbs Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 den verste lyden for meg er den gyselige lyden av analog modem når det ringer opp. Får frysninger opp etter ryggen av den Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Chipsettvifta på ASUS A8N-SLI kortet som ikke går ordentlig rund ved oppstart,men setter seg litt fast for å så gå rundt. Høres ut som en sløv drill gjennom en metalldør. Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 CDrom (med spill på) som EKSPLODERTE. Det var en utrolig sterk lyd, omtrent som et børseskudd. Cdspilleren fikk den i vrangstrupen så og si, og reagerte med knusing! Både jeg og eieren av cden ble lettere sjokkskadet. Lenke til kommentar
slacker Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Bodde i et fjernt land med litt skralt strømnett. Slo på PCen en dag og det sto blå gnister ut på baksiden. Lyden var ubeskrivelig, men du kan sikkert tenke deg selv. Det ble senere målt over 1000 volt i veggen hos en nabo. Var litt morsomt til tider, man kunne se lyspærene blusse kraftig opp, for så å poppe ut en etter en Lite datamaskinvennlig miljø dog... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 den verste lyden for meg er den gyselige lyden av analog modem når det ringer opp.Får frysninger opp etter ryggen av den Den reklamen er så jævli bra! Noen som har sett den? On Topic: Når den "løse" kabinettvifta mi kommer borti no kabler. "Kr-æ-æ-æ-æ-æ-k" Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Den værste lyden jeg har hørt, må være da lillebroren min skulle være snill og bære pc'en ned til stua for meg, trenger jeg si mer? han stod med frontpanelet i handa, ikke resten av pc'en, den lå i bunnen av trappa....... Lenke til kommentar
HEE Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Bodde i et fjernt land med litt skralt strømnett. Slo på PCen en dag og det sto blå gnister ut på baksiden. Lyden var ubeskrivelig, men du kan sikkert tenke deg selv. Det ble senere målt over 1000 volt i veggen hos en nabo. Var litt morsomt til tider, man kunne se lyspærene blusse kraftig opp, for så å poppe ut en etter en Lite datamaskinvennlig miljø dog... haha.! sorry måte nesten le litt nå.. ! 1000 V ? er jo helt sinnsykt da! vel har og så hørt t-bred dør.. samt en psu.. og en harddisk som synger på siste værstet! klank klank klank! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå