Gå til innhold

Hvilket skjermkort bør jeg ta?

Anbefalte innlegg

Hei sedte inn mitt gamle skjermkort fordi det var defekt.

Jeg fikk mail tilbake om:

Mellomlegg til:

224383 MSI GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP, NX6600GT-VTD128, DVI/ViVo, Retail kr. 89,-

223421 Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell"(GLH) kr. 280,-

Hva bør jeg velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke temp. måler på MSI sitt, nei. Har MSI og det funker kjempe. (Kjører Doom3 glatt med 256 mb ram=P) Vet egentlig ikke noe om Gainward sitt.

EDIT: VIVO er jo nice :thumbup:

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Jeg kan i hvert fall ikke måle temp. Og jeg leste her et sted (FiringSquad), hvor de hadde sammenlignet 4-5 6600GT agp kort mot hverandre (angående temp, klokkefrekvens, VIVO) Og da stod MSI oppført -uten- temp. måler. Men hvem vet.. Skal laste ned Rivatuner å se.

Men hvis du ikke skal klokke - hva betyr temp. da? Hvorfor lage et kort som er anbefalt for Doom3 (hardt spill å dra) med for dårlig kjøleløsning..?

-Jar

Lenke til kommentar
Hei lurer på om jeg skal kjøpe meg et MSI geforce 6600GT, da jeg lurte på om det va noen her så hadde det kortet og kunne anbefale det eller er det noe negativt med det ? får du nok ytelse for det du betaler ?

:roll:

Det gjør du, det er et veldig godt kort!

Lenke til kommentar

jeg hadde et gainward geforce 6600 GT men det begynte å tulle seg, så nå har jeg fått pengene tilbake så jeg tør ikke å prøve meg på gainward igjen.

Men er det noen måte du kan sammenligne gainward geforce 6600 GT og MSI geforce 6600 GT ? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...