Gå til innhold

LG Flatron L1730BS en bra spillskjerm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke bort ifra at den skal kunne gjøre jobben greit. Den har 12 ms responstid, så du vil nok ikke se veldig mye til "ghosting" under spill. Vel å merke er ikke den skjermen av "beste" kvalitet, men regner med den er grei. Vil anbefale deg å se etter litt tester i den prisklassen du kunne tenke deg. Hvis du skraper sammen ca 3000, så kan du kjøpe en Nec Multisync 17" 12 ms res. Har denne skjermen selv, og den kommer godt ut i tester, og mange er fornøyd med den. Min anbefaling er å spare sammen nok penger, kjøp en skjerm av god kvalitet, for man kommer gjerne til å bruke skjermen over flere år.

Lenke til kommentar

Fikk en slik selv sist lørdag, men den var påført ytre skader så jeg fikk ikke sett på den, men så en klin lik samme helg. Synes den var kjempebra til både BF og Generals. Så litt etterslep i generals ved flytting av kamera, men meiner det er "diffust" på den gamle crt'en min også. BF var vanvittig bra.

Kunne ikke ramle meg inn å bestille noe annet. LG kommer bra ut i de testene som er gjort, og ligger da forran nec 1760nx blant annet. Antakelig ikke mye som skiller de uansett.

Gleder meg som en liten unge til å få den. Tror ikke du blir misfornøyd med den. Skiller på 300 kr fra nec, men etter å ha sett litt for mange negative replies på nec fra diverse forum endte jeg opp med denne, som forhåpentligvis kommer i hel versjon snart :!:

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...