d0ppler Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg er nødt til å finne ut hvem som har opphavet/skrevet sangen for disse melodiene i løpet av de 10 nærmeste timene: 1. Corcovado (quiet night, quiet stars), Muulig det er Stan Getz, men er langt fra sikker. 2. Mister Bojangles (det er ihvertfall IKKE Robbie Williams for dere som trodde det ) 3. My funny Valentine Sliter virkelig med å finne ut dette på www.gracenote.com, og derfor lurte jeg på om dere enten vet hvem som har opphavet, eller evt. tipse meg om et nettsted jeg kan sjekke ut. Jeg blir svært imponert hvis dere vet dette! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 1. Aner ikke. 2. Jerry Jeff Walker? 3. Lorenz Hart og Richard Rodgers. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 @kd : kjempebra! noen andre som kan evt bekrefte/avkrefte #2 ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå har jeg en liten gladmelding til deg: 1. Andy Williams, iallefall ganske sikker på det. 2. Jerry Jeff Walker, sikker på dette nå. 3. Lorenz Hart og Richard Rodgers, dette er jeg sikker på. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 glimrende @kd, skal nevne deg på pubquizen ikveld! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 glimrende @kd, skal nevne deg på pubquizen ikveld! Hehe, gjør det. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 skal love deg at det ikke blir mange som klarer å svare riktig på disse spørsmålene på puben ikveld, i så fall blir jeg MEKTIG imponert! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Må bare si at jeg ikke er 100% sikker på at det er helt riktig, men jeg er 99,99% sikker. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Husk å fortelle meg hvordan det går med pubquizen da. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 i will Hvordan gikk det? det gikk strålende, bortsett fra at ingen klarte å svare riktig på opphavet, men nesten alle klarte å svare riktig på sangtittelen når jeg spilte dem. Nevnte deg, og takk skal du ha nok en gang! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hehe, bare hyggelig. Og alt var riktig av meg? Flott. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 det var ihvertfall ingen som protesterte når jeg sa hva svaret var... ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå