Exeter Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ser at det er mange som har flere actions osv lagt opp på "menybaren" nederst. Jeg har bare 1 linje, så må jeg trykke på scroll knappen. se her feks. http://img141.exs.cx/img141/2793/spiders1ax.jpg Hvordan kan man legge flere ting over hverandre, så man ikke trenger å scrolle? Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Last ned cosmos eller CTmod, utallige slike mods som legger til extra action bars og slike ting. Bruker cosmos selv og er fornøyd med det. (Og ja slike ui mods er "lovlige") www.cosmosui.orgCosmos Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis du ikke vil bruke cosmos el. lignende, så kan du bare vente til neste patch. Flere action-bars (on screen) vil komme i neste patch. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hvis du ikke vil bruke cosmos el. lignende, så kan du bare vente til neste patch. Flere action-bars (on screen) vil komme i neste patch. Når kommer denne patchen da? Nei det er det ingen som vet... kan godt være det tar 3 mnd! Edit: Glem det. Den kommer visst 18. Mars! Glemt å sjekke woweurope i dag jeg Endret 9. mars 2005 av nåvi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå