knutby Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei, jeg trenger et enkelt script for og slette lokale brukerkontoer på en pc. Akkurat nå gjør jeg det ved hjelp av 3-4 bat filer mm. som er veldig tungvindt. Noen som har veeeldig lyst til og lage et lite script som gjør jobben? Ber sikkert om mye nå, men det skader jo ikke prøve;) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 tja, du har jo allerede scriptene da... er jo bare å sette dem sammen, eller du kan paste dem her, og jeg kan mekke noe ut av dem... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 det er et delphi program også involvert.. ca. 10 batfiler.. skulle gjerne ha hatt et kjekt lite vbs script;) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 oki, så si det da vbs er jeg heller dårlig med... geirgrusom kan en del, du kan jo sende en pm til han å spørre, eller vente til han svarer her(for det gjør han sikkert) Lenke til kommentar
sygard Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 kan du ikke lage en bat fil som kjører alle bat-filene du har i riktig rekkefølge? lag en fil som heter: sletteprofiler.bat legg dette inn i fila: batfil1.bat batfil2.bat batfil3.bat .......... .......... .......... - der batfil1.bat er navnet på første fila også videre... ..:: Sygard ::.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå