molna Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 SXG75 har vel en egen tast for Multitasking? Glemte det mest spesielle med de amerikanske BREW-mobilene: du bruker ikke SIM-kort. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Tror jeg til og med på de norske Siemens-sidene så at den kan multitaske.. ankomstdato en gang i November... Noen som kan stipulere pris i NOK(håper det blir under 5k)? Edit: ikke autofokus trekker meg mer i retning av SE K750, den har omtrent det samme utstyrsnivået til mitt bruk. Endret 20. mars 2005 av smeboe Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Glemte det mest spesielle med de amerikanske BREW-mobilene: du bruker ikke SIM-kort. Hvordan virker det a? Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Aner ikke Får ikke brukt dem på nett her, så har ikke testa ut det. Må være en form for registrering av mobil-nummer i forhold til mobilen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 kanskje vi heller skal diskutere SXG75 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) kanskje vi heller skal diskutere SXG75 Den er nice Men menyen så litt kjedelig ut, litt lite farger og animasjoner kanskje... Endret 23. mars 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 ... Etter hva jeg har lest, så skal den endelige SXG75 ha andre menyikoner. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Etter hva jeg har lest, så skal den endelige SXG75 ha andre menyikoner. Takk og lov, syntes de på bildet var litt ensformige... Lenke til kommentar
robot Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Esato har lagt ut en bildeserie om denne siemens telefonen Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) er det noen som vet åssen gpsen vill bli i den. blir det som en vanelig gps ås en kan se hvor en har gått eller blir det med veikart og full pakke. å er det foresten noen andre mobiler som har innebygd gps Endret 28. mars 2005 av andersr66 Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 andersr66: Tror det vil bli mulig å navigere i bil med den, den vil vise hvilken veier man skal ta, etter hva jeg har sett på bilder og i et videoklipp. Benefon har også noen GPS-mobiler. Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 andersr66: Tror det vil bli mulig å navigere i bil med den, den vil vise hvilken veier man skal ta, etter hva jeg har sett på bilder og i et videoklipp. Benefon har også noen GPS-mobiler. vet at benefon har noen jeg kjøpte faktisk esc utgaven men jeg avbestilte den. koster jo søren mæ 10000,- det er dyrt for den telefonen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 10k, men så var vel det endel år siden også da SXG75 blir vel rundt 5-6k i starten. Lurer på hva slike GPS-kart vil koste... og om utvalger er/blir noe bra. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Lurer på hva slike GPS-kart vil koste... og om utvalger er/blir noe bra. Det har jeg lurt på også, og om man kan laste det ned én gang, eller om man må bruke GPRS/3G til å laste ned kartdata i sanntid... Det kunne komme til å bli dyrt... Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 10k, men så var vel det endel år siden også da SXG75 blir vel rundt 5-6k i starten. Lurer på hva slike GPS-kart vil koste... og om utvalger er/blir noe bra. den er i slag enda den. viss jeg ikke husker helt galt tror jeg at den er blitt litt dyrere Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Nå ser det ut som at Siemens har gjort om på SXG75, ser ut som at plattformen blir BREW 3. Det ser også ut som at de dropper Brew UiOne. Informasjon hentet herfra: Originally posted by jorgenWe all know that UiOne not yet is ready, so I guess Siemens decided not to use it because it would cause delays for the launch, at least with half a year. Tye SXG75 I tried had BREW (not BREW UiOne) in the bottom and Siemens UI on top, same UI as on S75 and SL75. It all looked very nice and I doubt they would have made it if they were planning to use UiOne Edit: BREW er ikke et operativsystem, men det sitter opp på Siemens operativsystemet, som gjør det mulig å kjøre applikasjoner programert i C/C++, og selvfølgelig JAVA. Endret 20. august 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Har nå lagt ut en liten artikkel med screenshots av SXG75: http://www.club-siemens.net/articles/gc2005 (serveren er litt treg av og til) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 saftige greier! Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Dette er den aller beste videoen jeg har sett av SXG75: http://www.3gsm.hu/video/siemenssxg75.wmv 25MB, men vel verdt nedlasting. Ser den er meget kjapp i menyene. Meny-ikonene skal erstattes av animerte ikoner til den kommer i salg. Prisen blir forresten den samme som for langt mindre avanserte K750i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå