pologutt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 GPS har begrenset bruk, MEN kan man ha den på og bruke den hele tiden? Tenker på at det er 8 navigeringer som er gratis, men man kan uansett bruke den etter det? Slik at den viser hvor du til en hver tid er.... 5557051[/snapback] Hehe, redd for å gå deg bort? Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har denne mobilen. kan ikke få sagt nok hvor god den er =) Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kan man få TomTom til denne? Og koster det å bruke'gpsen da i såfall? Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 TomTom vil kun funke hvis det finnes en java-versjon, not jeg ikke tror det gjør enda ( http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=208&Language=1 ) Send dem en mail og spør, det gjør dem i allefall oppmerksomme på interessen Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 GPS har begrenset bruk, MEN kan man ha den på og bruke den hele tiden? Tenker på at det er 8 navigeringer som er gratis, men man kan uansett bruke den etter det? Slik at den viser hvor du til en hver tid er.... 5557051[/snapback] Hehe, redd for å gå deg bort? 5557081[/snapback] Hehe...Nordlenning i Oslo vettu. alltid greit å ha....men funker det? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Vurderte denne, men vil vente til den kan låses opp Lenke til kommentar
Knoph Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Vurderte denne, men vil vente til den kan låses opp 5567210[/snapback] Et alternativ er å kjøpe den med nytt nr hos Telenor og et billig abonnement - de leverer nemlig ut låsekoden når du binder deg i 12 mnd.. Da får du den helt ned i 2127kr (nowire.no). DET er ikke gale pris det. Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Fekk min til 1300 hos Spaceworld... Med Djuice Magnum, UTEN å skifte nummer... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Fekk min til 1300 hos Spaceworld... Med Djuice Magnum, UTEN å skifte nummer... 5587224[/snapback] Det med å slippe nr-bytte er vel så å si en rettighet nå. Men 1,3k+Magnum er knapt over 2,2k for en SXG75 med Tnm-lås.. Latterlig lav pris. Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Er det virkelig slik å forstå at man får utdelt koden med en gang fra telenor dersom man binder seg i 12 mnd? Dette er jo utrolig bra da... Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Er det virkelig slik å forstå at man får utdelt koden med en gang fra telenor dersom man binder seg i 12 mnd? Dette er jo utrolig bra da... 5587621[/snapback] Nei...det var det visst ikke. sjekket på telenors sider nå... Regnet med at det var for godt til å være sant se... Lenke til kommentar
faarstei Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Her er ferske bilder av min og en ( et par )liten bonus(er) til slutt Har for mange ass....hehe 5537108[/snapback] Ser på bildet at du har Direkte meldinger på en av hurtigtastene Hvordan funker det? Og hvordan har du satt opp telefonen for det? Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Til dere som har prøvd/har denne, hvordan er den ved filming og bilde tagning. Er den treig (søkeren) og tar det lang tid fra du trykker på knappen til bildet er tatt? Endret 11. februar 2006 av Nils`n Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Til dere som har prøvd/har denne, hvordan er den ved filming og bilde tagning. Er den treig (søkeren) og tar det lang tid fra du trykker på knappen til bildet er tatt? 5587934[/snapback] Hvor lang tid det tar fra jeg trykker på knappen til bildet blir tatt kommer an på lysforholdene. Har bare prøvd innendørs og det tok 3-4 sekund. Søkeren er veldig kjapp og den filmer like kjapt. Lenke til kommentar
faarstei Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Til dere som har prøvd/har denne, hvordan er den ved filming og bilde tagning. Er den treig (søkeren) og tar det lang tid fra du trykker på knappen til bildet er tatt? 5587934[/snapback] Vel, videoene er vel av en slik standard man kan forvente av en mobil ( helt grei standard, men ikke akkurat HD kvalitet ). Bildene kommer ganske så umiddelbart etter du har trykket på knappen, det er en klar forbedring fra andre mobiler jeg har hatt. Lenke til kommentar
pdiddy Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Må si jeg begynner å få stor interesse for denne mobilen. Vet noen når den hvite utgaven er å få tak i Norge? Ser ut som Cshop er billigst på den akkurat nå. Hvor stor er den i forhold til K750 egentlig? Den får plass i lomma uansett, ikkesant? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Litt større enn K750i ja... Lenke til kommentar
pdiddy Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ganske stor ja... Men merker du noe ubehag når du vandrer rundt med den eller blir det en vanesak? Lenke til kommentar
OmniDux Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det har tidligere blitt konkludert med at sxg75 kun støtter installasjon av java-programmer ved nedlastning fra web såkalt OTA. Benq har nå tilsynelatende tatt ett hint fra utviklere verden om og lansert et program som gjør det mulig å gå rundt denne sperren i telefonen: http://www.benqmobile.com/cds/frontdoor/0,...20and%20Drivers Lenke til kommentar
are@tallak Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er det noen som vet om SXG75 nå er på gata med forberedelse for NETCOM innstillinger? mvhAre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå