are@tallak Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Angående telenor/NetCom problematikken. Jeg har fått vite fra BenQ/Siemens at NetCom er klare med sitt oppsett om ca 14 dager. Det er bare å smøre seg ennå litt til... A- Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fant ihvertfall en test her:Mobilen.no 31.01 5532411[/snapback] hmmm... lurer på hva de har kødda med? gpsen på min fungeren utmerket! gpsen viste at vi var i providece? har de brukt den demo greia eller ser ikke ut som den testen var noe spesielt grundig gjennomført Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Dennis87: ja det ser faktisk ut til at de kun har testa demo-kartet med simulert GPS hehe Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Har snakka med Komplett no. Det er leverandøren Telefast elns som har sendt dei eit feil parti med telefonar. Eg fekk ein mail i dag der det stod at eg skulle returnere telefonen. Men då eg ringte kundeservice, sa han eg snakka med at han heller kunne prøve å få tak i koden. Noko som er mykje meir lettvindt. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) storemao: den har ingen begrensning på hvor store minnekort som kan brukes. 1Gb funker fint. Angående det at smilier ikke hvises når du skriver dem inn, så er nok det fordi det ikke er lov lengre (les: http://www.amobil.no/nyheter/markedsutvikl...patentert/22995 ) 5532443[/snapback] Har du prøvd dettei praksis, evt. garrantere dette? Jeg vil nødig kjøpe en minnebrikke jeg ikke kan bruke. 256 er litt lite i min smak. og hva er alt som følger med i bundle? edit: fant det, SXG75 håndset, Li-Ion batteri 1,000 mAh, stero hodesett, reiselader, brukermanual, Mobile Naviagtion hurtigstart, CD-ROM m/synkroniseringssoftware Endret 1. februar 2006 av hageby1 Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Eg stiller meg bak spørsmålet til hageby1, mogeleg å bruke større enn 256mb minnekort? Dei korta er jo ikkje så veldig dyre heller, så det hadde jo vore fint å kunne bruke 1 gb. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Her er ferske bilder av min og en ( et par )liten bonus(er) til slutt Har for mange ass....hehe Endret 1. februar 2006 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Her er ferske bilder av min [ 5537108[/snapback] Lekkert Er din Sxg75 låst? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Pr idag ja . Men ikke lenge... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Pr idag ja . Men ikke lenge... 5537246[/snapback] Alle sier at Siemens Sxg75 skal bli mulig å låse opp snart. Foreksempel GsmTeknikk. Men er dette sant? Eller noe de TROR, eller er det SIKKERT? Akuratt om noen TROR man kan låse opp Nokia N serien snart. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 de sier at de får den opp. kun spørsmål om tid....7 - 14 dager Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Haha, du er en sjuk, sjuk mann mobilguiden!! Nok mobiler der for et lite norsk tettsted! Hvordan er førsteinntrykket ditt av sxg'en da? Virker forresten 'c' tasten for sletting overalt? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er den Sxg'en som er tjukk og feit, eller Motorolaen som er syyyk tynn? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Syns den virker litt stor. Du har vel ikke en N70 så du kan sammenligne størrelser? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvordan er den å taste på, og hvordan fungerer ordboken? Da den ikke har Edge så vil den fungere seint i områder hvor en mister 3G dekning. Har ikke så god greie på hvor god dekning det er på 3G, men kan en risikere at dette blir et problem og irritasjonsmoment, at en plutselig mister 3G dekningen? Har tlf. som kandidat til ny mobil.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Har du prøvd dettei praksis, evt. garrantere dette? Her er det en norske som bruker Twinmos 1Gb RS-MMC uten problemer: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=51042 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Haha, du er en sjuk, sjuk mann mobilguiden!! Nok mobiler der for et lite norsk tettsted! Hvordan er førsteinntrykket ditt av sxg'en da? Virker forresten 'c' tasten for sletting overalt? 5537707[/snapback] Siemens er tjukk, men L7 er også sykt tynn :-) Eulogy:Faktisk....N70 har jeg ikke nå Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 rontonic: nei. c-tasten funker ikke som slettetast på filer. Det irriterer meg litt. Den funker såvidt jeg vet bare ved sletting av siste bokstav. Lenke til kommentar
jac Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Spørsmål om GPS-delen? Fungerer den som en helt vanlig GPS? D.v.s kan man eksempelvis legge inn waypoints(evt. hvor mange)? Man har "goto" funksjonen? Tenker på disse funksjonene UTEN nedlasting av kart. Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 jac: på linken under finner du en flash-presentasjon av SXG75 der du kan lese mye om GPS-funksjonene på den: http://php.benqmobile.com/sxg75/start.php?...=hq&language=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå