remerserr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Og da kunne kanskje molna prøve å være så ærefull og starte lekasjen? Har på følelsen at du vet det Endret 9. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Jeg vet om en som vet hvilket operativsystem den bruker ...men han vil ikke røpe det Forresten, ganske kul mobil, dette slår jo alle fjorårets modeller fra Siemens (SX1 kom desember 2003) +mange andre modeller. Endret 9. mars 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ikke Symbian, men den kjører en platform ja... ikke MS Mobile heller. Linux? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) eller Mac? bare se på dette bilde: det ser ut som mac sin logo! Endret 9. mars 2005 av langangen Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det kan godt være mulig ja. Har ikke sett på det bildet nøyere før nå. Hvordan blir mac på mobil da? Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) her er et bilde av menyen: Det kan være linux da.. Utrolig genialt isåfall.. Endret 9. mars 2005 av Freemobilesite Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 mange live bilder finnes her: klikk her Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Linux, ja. det ser sånn ut, men det blir bra. vil den bruke firefox mobile da? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) linux er det bedre enn symbian? hvilken programmer kan man bruke på linux da? Hva er best egentlig? edit: Offered in the “metallic white” color, the SXG75 is priced locally and is available from September 2005. kommer denne mobilen i september? Endret 9. mars 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Nei, ikke Linux. Skal komme i september ja. langangen: den tasten er for Push-to-Talk. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 molna da er det bare mac igjen da(?) mac på mobil? aldri sett før men men. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei, ikke Linux.Skal komme i september ja. langangen: den tasten er for Push-to-Talk. ok, det kunne minne om mac logoen! det eneste dene mobilen ikke har er vel touchscreen? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 det eneste dene mobilen ikke har er vel touchscreen? Og autofokus... JADA, jeg vet jeg maser mye om det, da. Det bare var så lekre bilder som ble tatt med SE K750i/W800i. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ingen som vet noe om os enda? Da kan vel molna si det! Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ingen som vet noe om os enda? Da kan vel molna si det! Noe sier meg at dette operativsystemet ikke kan være så spennende. Hadde det vært en stor nyhet så hadde det vel blitt fortalt i går når mobilene ble offisiell, eller? Jaja, vi får vente å se. Uansett har det neppe samme utvalget som Symbian og Windows Mobile. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 molna vet det, man forteller oss ikke før den offisielle informasjonen på nettet har kommet ut... Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/A...D=2&EXPS=&EXPA= Der nevnes Linux... ble usikker selv nå Men kan være Linux OS og at grensesnittet er noe annet. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Men det 3,5mm adapteret, kan det skaffes i Norge, eller bare i London? Jeg bruker denne sammen med min SX1 i bilen (går til line-in på bilspilleren). http://www.mobiltec24.de/singlearticle.php...2edd5f979f1744a Funker fint, og med et 512MB-kort i mobilen så er det jo glatt plass til en håndfull album, og jeg slipper i tillegg å ha med CD'er i bilen. Edit: Jeg bruker SX1'en min til så mye forskjellig at den må være det beste duppeditt-kjøpet jeg har gjort noen gang - og det til under det en helt plain mp3-spiller koster (ga 1000,- for tlf. med bindingstid der jeg bare fortsatte abonnementet jeg alikevel hadde fra før, og noen hundrelapper i tillegg for minnekortet) Endret 11. mars 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg bruker denne sammen med min SX1 i bilen (går til line-in på bilspilleren). http://www.mobiltec24.de/singlearticle.php...2edd5f979f1744a Kult. Takker for link. Vet du hvor mye de tar i frakt? Er ikke så sterk i tysk, nemlig... Og så får man håpe at de fremdeles selger én når telefonen kommer i september... Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Trofaste mobilmania.cz stiller opp med live-bilder som vanlig: http://www.mobilmania.cz/Files/obrazky/art...ens/G/index.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå