Mobilguiden666 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 hehe...tja, hva sier vi om dette? utradg fra mobile-review: If not considering that dubious advantage called integrated GPS, we can list many rivals. They are the same Motorola's solutions, for instance, Motorola V3x which popularity grows rapidly. The latter model is comparable with the Siemens' product in camera capabilities in usual mode. However the camera of Sony Ericsson W900i is much more interesting and better, like Nokia's ones. In general, there is no shortage in the UMTS segment for the moment, and unfortunately, Siemens SXG75 offers nothing new. Some loyal customers will support sales rate, however it has lost the fight for the market. The model would be relevant in the middle of the year 2005, and now it is not. P.S. The manufacturer refused Motorola E1120, which was a prototype of the SXG75, as it was considered too weak to meet the market demands, and unable to compete with Nokia's models Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Au da! Pisk, pisk og atter pisk... W900i ligger trygt i lomma mi nå, walkmann modus spiller Tenacious D- Double Team. Ventetiden tok livet av lysten på SXG75. Endret 12. januar 2006 av Sevian Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Er litt vittig og motsigende det vrøvlet de skriver der. At den ikke tilbyr noe nytt, men samtidig skryter de av GPS-funksjonen. Hvor MYE nytt må en ny mobil ha liksom W900 og V3x er jo eksempler på mobiler som ikke tilbyr NOE nytt av funksjoner, det er jo et lite paradoks De er nok bare sjalu fordi VDO-programmet ikke støtter Russland hehe. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 ...tunately, Siemens SXG75 offers nothing new. Some loyal customers will support sales rate, however it has los... Vet ikke hvor jeg fikk det fra, men det rang "MOLNA" i hodet mitt når jeg leste den teksten... Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg kjøper kun en da Ikke fått den enda... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 hehe...dette er MOLNA mat ja :-) Respekt for lojale kunder, men tror vi skal stole på Molna her...Tror denne blir bra. Når MR sier at den ikke tilbyr noe nytt så begynner jeg å lure litt. GPS/ UMTS i lite format....må blir bra men HVOR bra? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Lite format? Hvilke telefoner er du vant til, egentlig? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Lite format? Hvilke telefoner er du vant til, egentlig? 5426973[/snapback] VEL, vi snakker GPS. HP6515 f eks. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Mobilguiden666: liten er den nå ikke. Samme størrelse som min SX1. Endel mindre enn Nokia 6680 (kanskje ikke i AxBxC, men 6680 har endel 'buler'). De som har fått den på forumet mitt er i allefall kjempefornøyde og samme gjelder dem på telefon-treff.de Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hmmf! Komplett.no ser ikkje ut til å ha fått den inn enda. Bestilte mobilen i oktober i håp om å få den i november. No står det no på komplett: "Ubekreftet 17-01-06", og det bør vere riktig leveringsdato eller så blir eg alvorleg lei. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 VEL, vi snakker GPS. HP6515 f eks. 5426998[/snapback] Ah... Da så. De som har fått den på forumet mitt er i allefall kjempefornøyde og samme gjelder dem på telefon-treff.de 5427021[/snapback] Venter til en som ikke er Siemens-fanatiker har slått kloa i den før jeg lytter til dommer... Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Tåpelig og inkompetent kommentar. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Tåpelig og inkompetent kommentar. 5431342[/snapback] Skal du ta det ut her, så kan jeg bare informere om at jeg lagt inn et lite molna-filter i bakhodet, som gjør at jeg ignorerer alt du sier om andre telefoner eller sammenlikninger med Siemens. Inkompetent? Det kan du selv være. Skal vi fortsette dette, så foreslår jeg vi gjør det på PM... Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Sorry, jeg fikk min SXG75 idag så har ikke tid til kranglefanter Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Sorry, jeg fikk min SXG75 idag så har ikke tid til kranglefanter 5433087[/snapback] Fortell! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei molna https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5037730 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sorry, jeg fikk min SXG75 idag så har ikke tid til kranglefanter 5433087[/snapback] Enig. Gi oss et review i stedet. Med masse bilder, med telefonen, av telefonen og av menyene. Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Har mye å gjøre på jobb for tiden, så før reviewet mitt er ferdig er det nok flere her som allerede har kjøpt den selv. Tok video og bilder igår. JohndoeMAKT: jeg skal få testa noen av de filmene dine og si om de funker eller ikke. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Litt ved siden av hva tråden handler om.... ....men.... JEG VIL IKKE VENTE MEEEEEEEEER! BUUHUUU! Nå er det TO på kontoret her som har 3G mobiler med video telefoni, en Nokia N70 og den hvite mp3 mobilen til SE....OG JEG VIL OGSÅ LEKE MED 3G! AAARGGH!! *dyp mørk djevel stemme* FÅ DEN MOBILEN TIL NORGE NÅÅÅÅÅÅÅ! *puh* føler meg litt bedre nå.... AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå