kilogram Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 BitTorrent når versjon 4.0 Bram Cohen lanserte i går versjon 4.0 av den offisielle BitTorrent-klienten. Dette er den første nye versjonen siden april i fjor. Vi ser på hva som er nytt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Bra! (eMule er et bra alternativ til BitTorrent) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har lett overalt etter en changelog, noen som vet om den finnes? Lenke til kommentar
G Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Er det mange som bruker det programmet til seriøse formål? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg vet at blizzard og en del linuxdistrubisjoner bruker det ganske mye. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg vet at blizzard og en del linuxdistrubisjoner bruker det ganske mye. Ja blizzard brukte det under beta-testingen av WoW. (Jeg fikk ikke til å laste det ned ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er det mange som bruker det programmet til seriøse formål? Firefox blandt annet da de slapp version 1.0 og nettsidene demmes ikke klarte å takle presset så ble det slengt opp en torrent, og vips alle var happy =) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er det mange som bruker det programmet til seriøse formål? Ja, eksempel er det BitTorrent opprinnelig ble laget for, nemlig å dele Linux-distroer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå