skille Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei Sitter på jobb nå, vi skal opp med en overvåkningspc som skal overvåke utgangene på bygget. Den vil få signalene sine over nettverket. Trenger hjelp til dere å finne et greit skjermkort til dette. Noen krav er: Dual-DVI min. 128MB minne AGP low-profile, (om mulig?) Noen her som kan komme med noen tips? Mvh. Trond Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tror ikke jeg har sett et low profile kort med dual dvi. Her er hva prisguiden returnerte: AGP kort med dual DVI Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 XFX Geforce 6600 har dual DVI og 256 Mb ram. Koster ca. 1500,- Ellers har Matrox en del low profile kort, men de har enten 32 eller 64 Mb ram. Hvorfor minimum 128? Lenke til kommentar
skille Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Det var det jeg trudde, low-profile kort er sjeldne når de skal ha litt ytelse. Grunnen til minimum 128mb ram er specs som leverandøren hadde. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det var det jeg trudde, low-profile kort er sjeldne når de skal ha litt ytelse. Grunnen til minimum 128mb ram er specs som leverandøren hadde. Merklige krav... Du trenger ikke 128Mb til videoovervåkning... Ellers får du Matrox G550 med dual-DVI og i low-profile Lenke til kommentar
skille Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Kjører det kortet per idag, det virker som det blir for svakt. Det skal ikke overvåke bare et kamera, men en god del. Alle kamera skal vises samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå