nr.4 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vurderer sterkt å kjøpe denne cd-en, men hvordan er den?Rolig? Er typen som liker litt mer melodisk musikk enn "støy og bråk". Tja ... da bør du nok høre litt før du kjøper. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, jeg hører jo endel på BigBang, U2 og så "bortetter". Hvor rocka er den da? Noen å sammenligne med? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mente å rett og slett høre albumet før du eventuelt kjøper det. Veldig vanskelig for andre å avgjøre om du vil like det, men sjansen er selvfølgelig helt klart til stede. Veldig bra musikk, men den gjengse lytter vant til U2 o.l. føler det kanskje slik at de må tåle litt ventetid mellom høydepunktene. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, ok da går jeg til en butikk å hører litt på det. Skjønner at det kan være vanskelig for deg å si "ja" eller "nei. Men jeg mangler litt penger akkurat nå. Noen som vil spleise? Neida, skal vel alltid få tak i noen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Veldig god skive. Ikke fullt så fargerik som De-Loused, og av og til litt småskraltende gitararbeide (også sammenlignet med De-Loused), men like fullt en femmer-skive. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Burde jeg velge De-Loused som en start da eller? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det trur eg at eg ville ha gjort ihvertfall, ja. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Burde jeg velge De-Loused som en start da eller? Ja! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hmm, da tenker jeg at jeg gjør det. Om jeg orker( les: har nok penger) så flesker jeg til med begge. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Herregud folkens jeg blir kvalm av det forumet her. Så fort headcleaver kommer med et utsagan så må dere angripe han med at han liker maiden. Dere behøver ikke å tro at dere er mye bedre enn alle andre bare fordi dere liker musikken som får toppkarakterer av annerkjente musikk anmeldere. Skjerp dere!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Herregud folkens jeg blir kvalm av det forumet her. Så fort headcleaver kommer med et utsagan så må dere angripe han med at han liker maiden.Dere behøver ikke å tro at dere er mye bedre enn alle andre bare fordi dere liker musikken som får toppkarakterer av annerkjente musikk anmeldere. Skjerp dere!! Poenget er nok mer at headcleaver ikke har filla peiling på det han prater om. Å være blod-Maidenfan og å si at han "ikke liker mainstream" er et kjempeparadoks, enda større blir paradokset når han påstår at The Mars Volta (som sånn ca. nettopp har begynt å skrape i overflaten av listene) er langt mer mainstream enn et av tidenes mest kommersielle band. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Da fjernet jeg alt pisspreiket om alder + noe annet dill. Skal tråden ha noen fremtid vennligst hold dere til emnet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Poenget er nok mer at headcleaver ikke har filla peiling på det han prater om. hvilke grunnlag har du til å si dett? jeg har skrivd hva jeg mener er mainstream, og hvis du følger det så er det faktisk helt riktig det jeg sier! Å være blod-Maidenfan og å si at han "ikke liker mainstream" er et kjempeparadoks nei. mainstream er musikk som ligger på listene i lang tid, og blir spilt på radioen hele tida. ja iron maiden har hatt noen hiter som har liggi på noen av listene, men når de ligger der i 3dager så er de ute kan det faktisk ikke kalles mainstream musikk. hva veit du om jeg er maiden fanboy eller ikke? kjenner du meg? nei! så da får du joggu meg holde kjeft også! du har nemlig ikke peilng hva du snakker om! nå må jeg si jeg begynner å bli reglrett lei av den irriterende iron maiden banblinga deres! det er mange av dere som har jatta om hvilke band dere liker, men jeg kunne ikke tenke meg å dra fram det som argument til at han eller hennes argument er feil. det er enkelt og greit for dumt! Endret 9. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Herregud folkens jeg blir kvalm av det forumet her. Så fort headcleaver kommer med et utsagan så må dere angripe han med at han liker maiden.Dere behøver ikke å tro at dere er mye bedre enn alle andre bare fordi dere liker musikken som får toppkarakterer av annerkjente musikk anmeldere. takk! Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) hva veit du om jeg er maiden fanboy eller ikke? kjenner du meg? OSV veldig brutalt sakt, men jeg er nå enig med deg da. de har mest sansynlig intet grunnlag til mye de har påstått. jeg er også enig i at det er helt feil å bruke iron maiden som grunn til hva du mener om andre band. jeg liker både manowar og iron maiden, men jeg kunne ikke tenke meg å bruke de bandene som grunlag til at noe annet er dårlig/mindre bra edit: nå kjenner ikke jeg deg heller da, så jeg veit ikke om du ville gjøre dette, men siden du har sakt du ikke gjør det, velger jeg å tro på det Endret 9. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 *Peike på posten til el-asso.* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 *Peike på posten til el-asso.* yes, men jeg må få svare på den posten. den var litt vel kritiserene til at jeg klarte å ignorere den. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) headcleaver: Utifra mange tidligere poster så er det ikke så rart at mange ser på deg som fanboy. Du må huske på at det er kun igjennom postene dine folk "kjenner" deg, og at det er DU som skriver innleggene dine og det er du som til sist bestemmer hvordan folk skal oppfatte deg. Du har mange typiske tendenser med fanboys. Utifra innleggene dine altså. EDIT: Eg er ikke alene om denne oppfatningen, så hvis du ikke mener at du er fanboy så bør du tenke mer igjennom innleggene dine. EDIT2: Det skrives sagt, ikke sakt. Virker ikke som du har det som en skrivefeil men som en oppfatning av at det er slik det norske språk er. Det irriterer meg. On Topic: Eg synes ikke det nye virket så bra på mp3 eg. (eg laster ned album før eg kjøper dem for å se om eg liker det) Men mp3 gir kanskje feil intrykk og mangler detaljer? Endret 9. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 headcleaver: Utifra mange tidligere poster så er det ikke så rart at mange ser på deg som fanboy. Du må huske på at det er kun igjennom postene dine folk "kjenner" deg, og at det er DU som skriver innleggene dine og det er du som til sist bestemmer hvordan folk skal oppfatte deg. Du har mange typiske tendenser med fanboys. hva har jeg sakt som tilsier det? ja i poster som hvilke er verdens beste band, så svarer jeg jo seffølgelig favoritt bandet mitt. hvem gjør ikke det! det gjør meg ikke til en fanboy hvis du bøyer deg ned nok til at du ser tydlig skrifta på skjermen kan du se i poster at jeg aldri har sakt: IRON MAIDEN YEAH!!! INGEN ER BEDRE!! FUCK DEG FORDI DU IKKE LIKER MAIDEN osv. så nei jeg er ikke noe fanboy! men nå må vi seriøst få denne posten på riktig vei igjen! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Okei, kan jeg få definisjonen på Fanboy? Jeg sier fremdeles at The Mars Volta IKKE er et mainstream band pga en snartur oppom det kommesielle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå