Gå til innhold

Mars Volta - Frances The Mute

Anbefalte innlegg

Om du hører på musikk utifra om vennene dine ikke hører på det eller gjør det eier du ikke musikksmak.

Vil bare si at jeg syns albumet er rett og slett nydelig, selv om det er vanskelig å veie det opp mot de gammle.

Håper denne hypen til Mars Volta snart slutter, "ukjente" band som har noe særegent mister noe av gnisten når de blir stor og kjent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du hører på musikk utifra om vennene dine ikke hører på det eller gjør det eier du ikke musikksmak.

det var ikke det jeg mente. jeg pleier enkelt og greit ikke å like musikk, andre hører på. når jeg sier "musikk andre hører på" tenker jeg på den musikken/ de banda, som er populære akkurat der og da. jeg er ikke slik. hører jeg et band og liker det, så hører jeg på det så lenge jer har lyst, jeg bytter ikke musikk smak, bare fordi andre ikke liker det bande lengre. jeg kan jo ta Rammstein og Iron Maiden som eksempel. jeg har hørt på disse siden noen av de første albumene deres, og selv om vennene mine ikke liker den musikke så hører jeg på den. jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre syntes om musikksmaken min

Lenke til kommentar
Det virker veldig på meg som om du er en sånn som prøver å grave opp ukjente band bare for å være spesiell, men så klarer du det ikke.

haha, ja du kan jo tru hva du vil.

hvordan klarer du å komme fram til det fra jeg har sakt her?

at jeg ikke pleier å høre på musikken som er populær er da ikke det samma som at jeg prøver å hører på noe ingen hører på. hadde jeg skulle det ville jeg kjøpt noe polsk folke musikk, eller tilsvarende

edit:¨

Med andre ord så sier du at jeg med andre hører kun på det vennene våre hører på, og bytter musikksmak i ny og ne fordi den nye skiva til Mars Volta faller i smak?

nei, nei det var ikke det jeg mente i det hele tatt. det jeg mente var at det er mange som hører på musikk bare fordi den er populær der og da.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

*kremt*

Og topic var....?

Jeg syns ikke Mars Volta er mye å skryte av. Men så er jeg en hauggammel mann som har hørt det før, om dere skjønner.

T'Weed

Edit: Jeg syns forøvrig at @headcleaver får unødvendig mye pes.... Han er ikke like heldig med utspillene sine alltid, men la nå gutten lære.

Edit 2: Og plutselig ble det en dobbel-post. Beklager, jeg går ut i snøen og står der barbent i 30 minutter som straff.

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar
Håper denne hypen til Mars Volta snart slutter, "ukjente" band som har noe særegent mister noe av gnisten når de blir stor og kjent.

Er vell ganske vanlig at et band som The Mars Volta får en del hype, når man først gir ut en skive som "De-Loused In The Comatorium", to år senere gir dem ut et fabelakti stykke som "Frances the Mute". Men, dog.. skjønner hva du mener. Er vell en del band som har mistet gnisten etter de har blitt store & kjente. Har mine tvil at det blir skjebnen til Mars Volta.

Lenke til kommentar
Edit: Jeg syns forøvrig at @headcleaver får unødvendig mye pes.... Han er ikke like heldig med utspillene sine alltid, men la nå gutten lære.

jo takk, men bare for å informere så er jeg 23år, og ingen liten guttunge :thumbup:

edit: jeg har jo vært så mye uenig med mange her på musikk dele, at det har blitt mote for de å være uenig med meg uansett hva jeg sier :)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...