Lemkin Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Om du hører på musikk utifra om vennene dine ikke hører på det eller gjør det eier du ikke musikksmak. Vil bare si at jeg syns albumet er rett og slett nydelig, selv om det er vanskelig å veie det opp mot de gammle. Håper denne hypen til Mars Volta snart slutter, "ukjente" band som har noe særegent mister noe av gnisten når de blir stor og kjent. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) For all del. Full respekt for bandet idag. Har nevnt det tidligere også: Live in Rio Endret 9. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har nevt det tidligere også: Live in Rio Rock in Rio ikke live Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) I know. De spilte dog live... Edit: Eller var det playback? Endret 9. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Om du hører på musikk utifra om vennene dine ikke hører på det eller gjør det eier du ikke musikksmak. det var ikke det jeg mente. jeg pleier enkelt og greit ikke å like musikk, andre hører på. når jeg sier "musikk andre hører på" tenker jeg på den musikken/ de banda, som er populære akkurat der og da. jeg er ikke slik. hører jeg et band og liker det, så hører jeg på det så lenge jer har lyst, jeg bytter ikke musikk smak, bare fordi andre ikke liker det bande lengre. jeg kan jo ta Rammstein og Iron Maiden som eksempel. jeg har hørt på disse siden noen av de første albumene deres, og selv om vennene mine ikke liker den musikke så hører jeg på den. jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre syntes om musikksmaken min Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Edit: Eller var det playback? hehe, du kan si mye om maiden, men playback-spiller de ikke Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 @headcleaver: Med andre ord så sier du at jeg med andre hører kun på det vennene våre hører på, og bytter musikksmak i ny og ne fordi den nye skiva til Mars Volta faller i smak? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det virker veldig på meg som om du er en sånn som prøver å grave opp ukjente band bare for å være spesiell, men så klarer du det ikke. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Det virker veldig på meg som om du er en sånn som prøver å grave opp ukjente band bare for å være spesiell, men så klarer du det ikke. Agreed. Endret 9. mars 2005 av kaiern Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Dette er idé til ny tråd. "Band som er langt ifra mainstream". Så får vi se hvor mange band @headcleaver klarer å grave frem fra den meget spesielle samlingen sin. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har hørt igjennom plata et par ganger og fikk ikke den helt store reaksjonen... One-armed scissor fra Relationship of command (At the drive-in) er vel nærmest en hit?, kan erindre å ha sett den rullere på mtv i sin tid. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kaiern og Purify : hvem siktet dere til? Skjønte det ikke helt Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 *kremt* Og topic var....? Jeg syns ikke Mars Volta er mye å skryte av. Men så er jeg en hauggammel mann som har hørt det før, om dere skjønner. T'Weed Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Det virker veldig på meg som om du er en sånn som prøver å grave opp ukjente band bare for å være spesiell, men så klarer du det ikke. haha, ja du kan jo tru hva du vil. hvordan klarer du å komme fram til det fra jeg har sakt her? at jeg ikke pleier å høre på musikken som er populær er da ikke det samma som at jeg prøver å hører på noe ingen hører på. hadde jeg skulle det ville jeg kjøpt noe polsk folke musikk, eller tilsvarende edit:¨ Med andre ord så sier du at jeg med andre hører kun på det vennene våre hører på, og bytter musikksmak i ny og ne fordi den nye skiva til Mars Volta faller i smak? nei, nei det var ikke det jeg mente i det hele tatt. det jeg mente var at det er mange som hører på musikk bare fordi den er populær der og da. Endret 9. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) *kremt* Og topic var....? Jeg syns ikke Mars Volta er mye å skryte av. Men så er jeg en hauggammel mann som har hørt det før, om dere skjønner. T'Weed Edit: Jeg syns forøvrig at @headcleaver får unødvendig mye pes.... Han er ikke like heldig med utspillene sine alltid, men la nå gutten lære. Edit 2: Og plutselig ble det en dobbel-post. Beklager, jeg går ut i snøen og står der barbent i 30 minutter som straff. Endret 9. mars 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Håper denne hypen til Mars Volta snart slutter, "ukjente" band som har noe særegent mister noe av gnisten når de blir stor og kjent. Er vell ganske vanlig at et band som The Mars Volta får en del hype, når man først gir ut en skive som "De-Loused In The Comatorium", to år senere gir dem ut et fabelakti stykke som "Frances the Mute". Men, dog.. skjønner hva du mener. Er vell en del band som har mistet gnisten etter de har blitt store & kjente. Har mine tvil at det blir skjebnen til Mars Volta. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kjempebra plate, IMO. Har ikke hørt like mye på den som De-Loused In The COmatorium, men inntrykket jeg sitter med nå, er veldig godt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Edit: Jeg syns forøvrig at @headcleaver får unødvendig mye pes.... Han er ikke like heldig med utspillene sine alltid, men la nå gutten lære. jo takk, men bare for å informere så er jeg 23år, og ingen liten guttunge edit: jeg har jo vært så mye uenig med mange her på musikk dele, at det har blitt mote for de å være uenig med meg uansett hva jeg sier Endret 9. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er jeg den eneste på dette forumet som ikke liker dette bandet? Nei. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vurderer sterkt å kjøpe denne cd-en, men hvordan er den? Rolig? Er typen som liker litt mer melodisk musikk enn "støy og bråk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå