MeSs Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som vet hvor jeg får kjøpt "Car Chrash" med Joey Travolta fra 1980 og Thunderbolt (Pi Li Huo) med Jackie Chan fra 1995??? Mvh Marius Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...&s=dvd&n=507846 Amazon.com er 100% pålitelige, har bestilt både filmer og bøker fra de før. Tar under ei uke før det dukker opp i posten. Det er helt nye ting man får. Men VIL du kjøpe bruktting har de det også stort sett. Det var det første jeg kom på kl 03:05 så du får ha meg unnskyldt. Søk på hvilken som helst side som selger DVD'r. Evt be den lokale videosjappa bestille den til deg. Edit: BTW, ikke kjøp den der likevel. Les kritikkene under!!! Det er visst en bootleg med ekstremt lav kvalitet. Endret 9. mars 2005 av Bitex Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 har fått tak i de nå.. men thunderbolt kunne jeg godt trengt engelsk tekst til! MeSs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå